Neplanuota Norvegija

2014-08-26 09:48

Jau laukiau Norvegijos. :) Eikit jūs peklon, kaip gražiai pavažinėjot )))
Pas mus irgi Norvegija, jeigu kada proga pasitaikys, betgi niekad nežinai kada kur likimas pastums. Šiuo atveju jau galima ir mašinoj pamiegot

2014-08-26 13:32

Aha, gražiai...Oras prie to grožio, aišku, irgi prisidėjo. O nakvoti mašinoje tikrai nebuvo taip blogai, miegočiau dar, o jei dar būtų universalas, tai visai liuks. Didžiausias pliusas, kad labai maksimaliai gali išnaudoti laiką, o ir tų jų absurdiškų kainų visai nesinori mokėti :)

2014-08-27 12:54

Liuksiški vaizdeliai !!! Aš jau kokius 5 metus neprisiruošiu į Norvegiją nuvažiuoti, kasmet maršrutas vis pasisuka kur šilčiau.Kas galėjo numatyti, kad Norvegijoje ši vasara bus tokia karšta...Na, gal kitais metais pasiseks ir miegosiu savo universale žvelgdamas į Lofoteno salas :)
P.S. Šiais metais rinkomės kur važiuoti - Lofotenai ar Portugalija. Nuvažiavome į Portugaliją, kurioje "lepinomės" 16-23 laipsnių temperatūra Liepos antroje pusėje:)...Va tau ir pietų Europa ;)

2014-08-29 09:43

Ačiū už pasakojimą ir nerealias nuotraukas. Norvegija, ypač Lofotenų salos, jau daugybę metų mano svajonių svajonė, tik vis tos žvėriškos kainos kiekvienais metais atbaido ir vis atidedu...
Kaip baltai Jums supavydėjau:)

2014-09-01 13:39

Taip, orai šią vasarą tikrai nenuspėjami buvo... O dėl Lofotenų, tai tikiuosi, kad kam nors ši svajonė visgi išsipildys :)

2014-09-11 12:32

Norvegija viena iš tų šalių, į kurią norėčiau grįžt, nors buvau jau keturis kartus (pirma kelionė buvo autobusinė, po to žygis kalnuose Jotunheimeno nac. parke, vėliau autobusu ir pėsčiom po Lofotenus, o paskutinė - vėl žygis kalnuose). Aišku, labai daug priklauso nuo oro, nes Lofotenuose, pvz., pirmomis dienomis tvyrojo rūkas ir visos grožybės atsivėrė tik jam išsisklaidžius. Būtent ten dar planuoju nuvažiuot.

2014-09-28 20:23

Grazuma! Tas svyturys su tuo krepsu! Ir siaip... grazu! Tik, itariu, saviskio tokioms nakvynems masinoj neprikalbinciau.... As tai visom keturiom pasirasyciau!

2014-09-29 12:47

Ta nakvynė mašinoje buvo tikrai smagi atrakcija, bet jei kainos nešiurpina, tai ten tie nameliai labai gražiose vietose, prie krioklių... Nors girdėjau, kad juose nakvojant baltą patalynę vis tiek savo reikia turėti ir dar išvažiuojant viską sutvarkyti, išplauti ir aišku nemažai susimokėti :)
Ir nors labai mums ten patiko, bet jei taip už viską mokėti : mašinos nuoma, nakvynė, valgyti kavinėse - ką mes darome Italijoj, Ispanijoj - tai kokia bebūtų graži ta Norvegija, vis tiek neverta tokių pinigų.

2018-01-06 00:31

Tikrai Norvegija neišpasakytai graži šalis, pats dabar galvoju nuskristi paturistauti, kol pigūs bilietai į Norvegiją.

2018-01-06 07:12

O tai iš kur žinote, kad graži, jeigu dar tik ruošiatės ten skristi?

2019-08-13 22:48

Labas gal galeciau gauti adresa šitos grazios vietos

2019-08-13 23:12

Kurios? Ten visos gražios :)