Ne už jūrų marių – Lenkijos pakrašty: Ožkinė, Vygriai, Augustavas

2014-08-16 22:42

Ožkinė ir pasiplaukiojimai Augustave, vis dar mano planuose))))))

2014-08-17 19:14

Pritariu Loretai, man šis regionas irgi prasideda nuo Ožkinių.
Pamačiau nuotraukoje baidarininkus Lenkijoje, prisiminiau, jog šiemet neplaukta. O ten lengvi maršrutai, pigiau ir šliuzai. Čia aplankyti geriausi Lenkijos - Lietuvos pakraščio gabaliukai. Jei kas važiuos 2 dienom, dar gali įtraukti turistinį siauruką Plocično miestelyje, kelias eina iš Suvalkų arba Suvalkų- Augustavo plento. Už Ožkinių vos keli km yra Lenkijos lietuvių poilsiavietė prie ežero (jeigu karšta)- Šilainė. O Punskas man smagiausias per Žolinės atlaidus: http://keliautojas.blogspot.com/2014/01/is-prusu-pas-jotvingius.html
Mano maršrutas per ilgas dienai- dviem.
Kas važiuos dabar,- remontuojamas Seinai- Suvalkai plentas visu ilgiu, o prie jo Vygriai. Jeigu įmanoma, pakaitalioti maršrutą, jog nestovėti prie šviesoforų, nes ten dauguma vietinių keliukų asfaltuoti.