Marokas 2010 - Šiaurinė dalis

2010-12-09 11:10

"Beje, į Maroką, jaučiu vykčiau be vaiko".

Beje, o apie ką mes kalbėjom:)))))?

2010-12-09 11:54

"Prie šio atsakymo išbaigtumo dar trūksta „su jais iš vis nenaudinga“ ir „didelė nesąmonė'"
Aušra iš kur toks nepakantumas kitokiai nuomonei.
Kalba eina apie Maroką ne apie Disneilendą , Legolendą
ar penkių * viešbutį su vandens kalneliais ir vaikų animatoriais .

Tai tik diskusiją , kurių mytripse labai sumažėjo.
Tokie jau mes tėvai, visada galvojame , kad geriau žinome ko nori vaikai . Bet dažniausiai darome ko norime patys .
Žinoma, keliaudamas su vaikais nepailsėsi taip kaip be vaikų, bet tėvai jaučiasi gerai tik tada, kai vaikai taip pat laimingi .
Apie kelionę į užsienį su vaiku, būtų gerai žinoti iš anksto, kad kelionė bus įdomi ir jam. Priešingu atveju jis tik sujauks atostogos sau ir savo tėvams .

2010-12-09 13:52

Paskaičiau čia viską: ir apie kelionę, ir komentarus ir galiu pasakyti, kad abi pusės teisios. Tiesiog kiekvienas žiūrim į tą patį per savo prizmę. Tačiau keliavimas su vaiku dar priklauso ir nuo paties vaiko. Pas mus nebuvo absoliučiai jokių problemų, o su kitais vaikais labai sunku.
O šiaip, jei keliauji su vaiku, tai nori nenori tikrai turi skirti laiko ir vaiko interesams, nes nežinau ar tikrai yra vaikų kuriems labai įdomu būtų vaikščioti pvz po muziejus , bažnyčias ir pan. pastatus arba visą dieną sėdėti automobilyje.
Ir dabar dar vienas pastebėjimas iš savo prkatikos- kol vaikas mažas, jis tiesiog neturi pasirinkimo ir eina ten, kur jį veda tėvai, bet kai vaikas jau išauga iš paauglystės, patikėkit, kelionės metu, jis pats pasirenka kur jam nueiti, ir ką pažiūrėti ir tikrai kartu su tėvais visą laiką nevaikšto. Taip kad vėl gaunasi tas pats- kiekvienas žmogus pasirenka pats ko jam norisi. Juk objektyvios realybės nėra :)

2010-12-09 14:28

...priaugęs iki paauglystės, jis įgauna teisę pasakyti, -aš nenoriu ten važiuoti ,-ir pasilieka namie, o išaugęs iš paauglystės, iškeliauja pats, be tėvų.

2010-12-09 14:48

Taip ir gaunasi kol mažas nieko nesupranta , paaugliukas
lieka namie , paauglys keliauja su savo chebra.

2010-12-09 15:26

Jeigu būdami paaugliukai sėdės namie, nemanau, kad vėliau keliaus (nebent prie ežero ar į Palangą pagert :)) Vaikai turi patirti kas tai yra kelionė, kad vėliau tai darytų savarankiškai.Maniškiai paauglystėje kartu keliavo, o dabar , būdami 16 ir 20 metų jau savarankiškai su draugais buvo ir Latvijoj, Estijoj, Vokietijoj - o ten ne tik gatves šlifuoja, bet ir žymias vietas aplanko, ir į bažnyčią ar kokį muziejų užsuka, ir kempinguose šiukšlių nepalieka.Nes matė, kad taip kelionėse buvo daroma ir tai natūralu, ir jiems tai patinka. O aš juos tam paskatinu, padedu kelionės maršrutą susidėlioti ir tuo labai džiaugiuosi .

2010-12-09 16:01

Gal ne visai tiksliai išsireiškiau,- ne pasilieka namie, o turi teisę pasilikti namie, o kad jis ta teise nepasinaudotų, kartai reikia įdėti visai nemažų įtikinėjimo pastangų, gerai, kad nedažnai, o kad kas nors iš jūsų norėtų keliauti su prievarta pasiimtu paaugliu, aš giliai abejoju. O vėliau tik spėk gaudyti. Manasis vyresnėlis jau kas mėnesį kur nors su Rynairu, net nusibodo naktimis į Karmėlavą važinėti.

2010-12-09 16:10

Tai gerai Apuokai žinosime pastovų transportą į Karmėlavą .

2011-01-02 18:45

Ruosiuosi kelionei i Maroka, pirmasis vizitas parode, jog truko pasiruosimo.
Galbut parduotumete Lonely Planet knyga Marokas ar bent Fez?

2011-01-03 15:31

Tų lonely plannet pilna internete.
Su torrentais galima parsisūsti failą, kuriuose virš 100 visokių šalių LP. tame tarpe ir marokas