Malta: 7 dienos žydrųjų lagūnų ir medaus spalvos smiltainio šalyje – Maltoje (I dalis)

2014-04-29 15:52

Turgus yra geris. Ypac sviezios zuvies. :)

O uzsakymo pinigelius uz masina, kaip supratau, padovanojot firmai

2014-04-29 20:45

:))) Dėl turgaus - tikrai sutinku:), o mašinos užsakymo pinigėlius pasidalinome su rental car pusiau:))) po 150lt. Labai jau pigią nuomą žadėjo. Grįžę parašėme kaip ir tokią pretenziją... Tiesą pasakius, peržiūrėję gerai nuomos sąlygas, pamatėme, kad ten paminėta du kortelių tipai: MASTER/VISA card. Todėl teko susitaikyti, kad esame patys kalti. Tiesiog manėme, kad reikalinga "tikra" kreditinė, o jie ten bet kokią vadina credit card. Santorinyje, tarkim, nuomotojai mielai ėmė American Ekspress kortelę,kuri iš esmės yra tikrai kreditinė. O Maltoje - ne. Bet negaliu baisiai pykti. Po pretenzijos pusė pinigų buvo permesta į sąskaitą per pora dienų. Gyveni ir mokaisi. :)

2014-04-30 09:19

Tai, kad su autonuoma nieko ten nepasimokysi - kiekvieną kartą vis kas nors nauja, bet esmė ta pati - kuo daugiau nuo kliento nuplėšti. O kad sąlygas būtina gerai pastudijuot, tai tiesa, o šiaip reikia su jais ginčytis, nesutikti su jų reikalavimais, nes šiek tiek piktnaudžiauja ten jie. Tik ką draugė iš Sardinijos skambino, klausė ką daryt, reikalauja papildomai pilnam draudimui draustis - po 20 eur/parai, kitaip neduoda mašinos, o to tai jie tikrai negali reikalauti.

2014-05-04 11:58

Apskritai Maltoje sudėtinga rasti bent kažkiek panašesnę į europietišką kavinę...

Bet kam gi Maltoje, ar bet kurioje kitoje pasaulio šalyje, ieškoti Europos. Aš visada džiaugiuosi būtent tuo, kuo nepanašesnė, kitoniškesnė yra lankoma šalis.

2014-05-04 21:50

Mes taip pat. Bet ,tarkim, Azure Window Dveiroje norėtųsi tegul nacionalinės, autentiką atkartojančios kavinukės, bet kavinukės, o ne prekybinio autobusiuko su coca cola ir sumuštiniais...