Lenkija: Varšuva prabėgomis

2014-01-20 18:05

Tai kam - suaugusiems ar vaikams - labiau Koperniko muziejus patiko? Nes jau kelis kartus lyg turėjau galimybę ten apsilankyti, bet vis kažkaip suabejoju, o ir Varšuva visai netraukia...Nors prieš Kalėdas labai gražiai atrodo.

2014-01-21 08:50

Koperniko centras labiau vis tik tinka ir patinka vaikams, nes mes, suaugusieji, daug dalykų žinome tiesiog iš patirties. O apskritai tiek man, tiek vaikui labiau patiko Tartu AHHAA mokslo centras. Tam pritarė ir mūsų gidė. Nors šiaip jie pakankamai skirtingi.

2014-01-22 07:40

Ypač vakarinėse nuotraukose gražiai atrodo miestas. Bet turbūt paskutinis miestas mūsų reitingų lentelėse, kuriame norėtume praleisti laiką :))

2014-01-24 22:48

Miestas daugumos keliautojų atmintyje iškyla kaip sovietmečio betono- asfalto džiunglės su kamščiais gatvėse. Man irgi. Loretos taip gražiai aprašyta ir iliustruota. Iš tikrųjų senamiestis su barbakanu vienoj pusėj iki Vazos paminklo ar net prezidentūros su Karalių rūmais pakeliui visai gražūs. Apie Koperniko muziejų nesu pagalvojęs, bet užstrigus mieste mielai ten nueičiau. Mačiau plane , jog nuo Prezidentūros eiti pakrantėn. Mano Varšuva: http://keliautojas.blogspot.com/2011/04/varsuva-musu.html

2015-05-12 11:49

Varšuvoje buvome balandžio paskutinę savaitę, labai maloniai nuteikė jau žali žydintys medžiai: kaštonai, magnolijos. Pas mus pražydo po savaitės. Varšuva patiko labiau nei tikėjausi. O draugams parodžius nuotraukas, keletas nusprendė artimiausiu metu važiuoti. Pasakojimas "Varšuva prabėgomis" įdomus ir padėjo lankytinų vietų pasirinkimui. Ačiū. Dar važiuojantiems pasiūlyčiau, suradus laiko pusdienį skirti Wilanowo rūmams, tikrai gražūs rūmai ir parkas.