Kruizas į Stokholmą ir mus sužavėjusi Estija. II dalis

2013-09-10 16:50

Labai smagu buvo dar kartą pakeliauti. Ačiū.
Dėl to atomo Paldiski, tai reaktorius ten buvo, jūreivius ruošė, bet patys povandeniniai laivai, kiek radau info, Baltijoje nestovėjo, nes to neleido tarptautinės konvencijos. Nors sovietų propaganda skelbė, kad jie ten buvo.

2013-09-10 17:33

Ar buvo laivai nežinau, bet reaktorius tai sakė, veikė. O ar sovietai laikydavosi tarptautinių konvencijų reikalavimų tai dar irgi klausimas :)

2013-09-10 20:13

Na, tas turbūt jau nebesvarbu, lai lieka istorijai :). O reaktoriaus griuvenos iki šiol "puošia" miestelio prieigas.

2013-09-10 20:21

Patiko man vėl "pakeliauti" po Estiją, dabar linosos pagalba. Aš irgi esu estofilas. Labiausiai patiko Kiasmu nuotraukos. Mes tiesiog pasistatėme palapinę prie tų akmenų ir miegojome. Kaip ten gražiai jūra ošia... Po to į gretimą Vysu ryte karštų bulkučių su arbata, o jei šalta tai su vynu. Juk dviračiais keliavom. O Rakverės pilis, žiūriu turtinga reginiais, anksčiau buvo mažiau veiksmo. Sagadi tikrai perlas. Man ji romantiškai atrodo. Estija ir liuteroniška Latvijos dalis pilna jugend-stiliaus ar kokios angliškos tiudorų-viktorijos gotikos su bokšteliais ir išraitymais. Reiškia , jie buvo laisvi, turėjo fantazijos ir pinigų. Pas mus daug medinio, trumpaamžio paveldo. Okupacija+ konservatyvi religija uždėjo antspaudą.
Ačiū už daugybę naujų įspūdžių ir faktų.

2013-09-11 08:04

Su kokiu simpatulka važiavote :)))
Man taip ten gražu. Dabar turėsi darbo kai ką įkalbėti, nes niekaip nepasiduoda :)) Toj šiaurės Estijoj tiek visokių įdomų vietelių turiu pasižymėjus. Jaučiu reiks ir tave kartu imt :)))))

2013-09-11 08:17

Mums jis irgi labai mielas :) Su juo ir Olandijoj buvom, o čia juk jų spalva, tai mes jiems kaip nacionalinis simbolis buvome - mojuodavo mums pastoviai.
Tų vietų ten daugybė, visur nuorodos su lankytinomis vietomis, bet kad mes tik tris dienas turėjome. Liko kitam kartui.

2013-09-16 09:55

Linosa, nestumk ant karšių, jomajo :)) Puiki žuvis, ir skani, ir tikrai rūkyta, o ne mirkyta, tik reikia ne kokioj maximoj pirkt :) Va, kaip tik praeitą savaitę atostogavau Nidoj, nu tai puikiausi karšiai ten, o jei žinai kur ir kada pirkt, tai gali tiesiog dar karštą gaut, tik ką iš rūkyklos :)

2013-09-16 12:29

Bet neragavai karšio prie Peipsi ežero :)))) Aš žuvį labai mėgstu, valgau ją visur ir visada ir paprasčiausiai pikta pasidarė, kad pas mus tokios neteko ragauti :( Prekybos centruose tokių dalykų neperku niekada, o paskutinį kartą valgiau pirktą Šventojoj - specialiai dėl to užvažiavome ir labai nusivyliau...

2013-09-16 12:56

Ne, nei prie Pepsi, nei prie Coca ežero karšio neragavau :))) Ale Šventoji.. Nu tai jau kur čia lygint Šventąją su Nida :)