Kipras: Vėl į Kiprą

2014-12-21 13:44

Na va, apie tą patį, tik visai kitaip. Labai gerai.

O mes šnekėjomės su viena lietuvių pora mūsų viešbutyje, tai jie buvo patys nelaimingiausi, kad nuomojo mašiną. Su ta mašina, kiek supratom, jiems niekur nesisekė, net į savo viešbutį Larnakoj ilgiausiai nepataikydavo, buvo visai nusivylę. Sostinėje juodai klaidžiojo, mėgino važiuoti tai į vieną, tai į kitą užmiesčio bažnyčią - rado jas užrakintas. Matomai, kaip kam pasiseka.

2014-12-21 16:09

Mes taip pat porą kartų graikišką kavą gėrėm, bet daugiau kaip atrakciją, nes šiaip tai pakankamai ji bjauri, man kažkodėl primena tarybinius laikus:)

2014-12-21 16:14

Su mašina ten viskas gerai, geriau nei tėvynėje. Auto sąnaudos gavosi didesnės, nes vienas. Pernai Lanzarotėje dalinome iš keturių. Aš truputį bijojau, tai apsidraudžiau ratus ir stiklus, jei bekelėje kas nutiktų. Bekelės buvo, bet nenutiko. GPS juodai klaidžiojo į Stavrovuni vienuolyną. Klydo iš vienos, po to iš kitos autostrados. Jis aukšto kalno viršuje, jei ne vienas važiuoji, kitas galėtų pasakyti artėja ar tolsta objektas. Paskutinę dieną tyčiojausi iš GPS Larnakos centre, važiuoju kitaip, nes jau pažįstu miestą.

2014-12-21 16:16

Kipro kava tur būt turi daug kofeino, kad man 1- 2 užtekdavo per dieną. Man gal sentimentai, kai ankstesnėse kelionėse gerdavau prie Limasolio piliespo atviru dangumi.

2014-12-25 11:14

Kadangi negaliu įkelti nuotraukų, įdėjau nuorodas straipsnio vietoje, kur yra publikuotos nuotraukos.

2014-12-25 20:03

Aš tai visai nieko prieš, kad grįžti į patikusias vietas. Juk kartais taip gerai gaunasi, tarsi kino filmo juostelę atsuki atgal. O jeigu dar ir naujos vietos prie to paties, tada nuostabu )))

2014-12-25 22:01

Nu kaip gerai, kad ta Arūna paprašė parašyt! :-)
Kiekviena patirtis vis kitokia, todėl viskas (kad ir apie tą patį) - įdomu!

2014-12-28 14:46

Aha, visai kitaip aprašyta Cesiau, nei kitu. Ačiū!
Gavosi dabar neblogas Mytrips staipaniu apie Kipra cikas :)