Kelionė po JAV 2008

2009-08-28 18:15

Sveikas cruxman. Dėkoju už pasakojimą - nemaža jo dalimi pasinaudojome su kolega planuodami maršrutą. JAV pietvakariai pritrenkė savo įvairove ir spalvų sodrumu. Deja, nepavyko rasti Canon 40D už tinkamą kainą. Tikiuosi rasti jį Lietuvoje.

2009-08-30 23:32

EOS 40D jau paseno. Ieškok dabar 50D. Esi pirmas žmogus padėkojęs man už pasakojimą. Džiaugiuosi, galėdamas padėti. Vadinasi, vertėjo jį čia patalpinti:)

2009-08-31 14:10

Paskaičius dpreview, panašu, kad 50D netapo itin tobulu - triukšmų tik padaugėjo...

2009-11-01 10:04

Su malonumu perskaiciau. Grazios nuotraukos. O skaiciau del to, kad 2008 m. spali/lapkriti irgi keliavau panasiu marsrutu. Tiesa buvom keturiese ir emem 6 vietu mini vena - susitarti buvo lengviau, vietos automobilyje buvo per akis. Aplankeme California/Nevada/Arizona. Keliones metu labai liudejau, kad del laiko stokos mums teko atsisakyti Los Angeles'o, kuri norejau pamatyti, bet perskaites aprasyma nudziugau - ir gerai, kad pasirinkome gamta :) O vat del San Francisco - tai man sitas miestas labai patiko - svarus, jaukus, bet su savita bohemiska dvasia. Kai San Francisce klauseme ar verta vaziuoti i Los Angeles'a, tai mums patare - "Stay away of thi [email protected]*&*g city". Todel jei kas perskaites sita keliones aprasyma nusprestu i San Francisca neuzsukineti - rekomenduoju bent vienai dienai uzsukti.

2009-11-15 18:56

Šis pasakojimas laimėjo MyTrips.lt "Geriausio pasakojimo" konkursą ir laimėjo iPod Shuffle.

2010-01-28 20:18

"Los Angeles is a sprawl", kaip sako mano draugė Kimberly, gyvenanti tame mieste, taigi Jūsų teiginys labai taiklus;)