Jungtiniai Arabų Emyratai: Žybt žybt Dubai

2014-12-08 09:19

Keičiasi ten viskas nežmonišku greičiu. Nors vėlgi, sugrįžti jokio didelio noro nėra, nėra ten magnetizmo kaip kitose vietose. Kalnus mačiau, bet labai jau jie ten pliki )))) , tai gal nesigailėk, kad nematei ))) Nors, kokia grynai poilsinė, keliom dienom, prie jūros gyvenant bungaluose kelionė, gal visai ir nieko būtų. ))

Kada Lietuvoj pasivaidensi, keliauninke? )))

2014-12-08 10:01

Arūna, nesvarbu, kad pliki tie kalnai! Už juos nieko geriau vistiek nėra! :)

2014-12-08 20:50

Vaizdai iš dykumos nuostabūs, o dar tos gražuolės antilopės tiesiog pataisė visą reikalą, nes tas derinys iš betono, stiklo ir dulkių tai man baisus, nepaisant visos prabangos :)

2014-12-09 10:02

Taip, jei ne dykuma, tai labai kitokius įspūdžius būčiau parsivežusi. O ji viską pakeitė ir išvažiavau visai patenkinta :)

UAE tikriausiai nėra vieta, kur norėtūsi ar vertėtų važiuoti atostogų, bet darbinė kelionė su pora dienų laisvalaikiui buvo pats tas. Čia gal ir Arūnai dar atsakymas - tikriausiai yra mielesnių vietų su bungalais ir prie jūros :)

2014-12-09 16:47

Žinoma yra, tik ten irgi neblogai prie Raudonosios jūros ))

2014-12-11 15:58

Ta dykuma nuostabi... ir saulėtekis.

2014-12-26 11:29

Labai įdomus pasakojimas. Ir keliavimo filosofija - kuo daugiau pamatyti, o pamiegoti - gal kada nors - tikrai žavinti.
Dubajuje neteko lankytis, bet apįe šią vietovę nešiojamas įvaizdis yra toks, kokį ir aprašėte. :-)

2014-12-28 14:30

Ačiū :)
Pamiegoti kelionėse man tikrai retai gaunasi :). Ir manau ne tik man. Dauguma nusibelde i nematytus kraštus tikriausiai neturi kantrybės ilgai vartytis lovoje :)