Jungtinė Karalystė: Kalnai, įkurtuvės ir pagiriamasis žodis Velsui

2015-01-12 18:42

Na, gal kokia biblioteka bažnyčios patalpose dar žiūrėtųsi, bet jau valgykla, tai tikrai keistai atrodo :) O Anglijos tiek gamta, tiek miestai nuostabūs, o kur dar sodai, pilys... Manau daugelį tik tas vairavimas ir atbaido, bet tu čia mums sumažinai tas baimes :))

2015-01-12 21:16

Buvo baisu, Lina, pripažįstu, bet dėl tos baimės tai savotiškai ir saugu, nes protas veikia aštriau ir klaidu praktiškai nedarai.
Beje, viena nesamone padariau vis tik ir būtent tada, kai į ginča buvau susikoncentravus, o ne į kelia. Tada tiesiog automatu maża žieda pravažiavau prieš eisma (kaip namie pratusi). Laimei jis buvo nedidelis ir tuščias... O šokas tai supratus - didžiulis :))))

2015-01-12 21:57

Šaunuolė. Ra man yr tikra keliautoja, kuria galima vadovautis kelionėse. Manyčiau įveikę "balą" Atlanto arba pasiekę juodąją Afriką (ne Magribą) yra verti keliautojo vardo.
Vairavimas kaire puse yra tik psichologinė problema. Reikia GPS, kuris rodytų kelią, gerai, kai priekyje kitas važiuoja. Gal vienintelis keistumas, įvažiuojant į žiedą žiūrėti ir praleisti iš dešinės. D. Britanijoje manau didesnis eismas, nei teko man Kipre. Aš dažniau įjungdavau valytuvus vietoj posūkių, nes jie priešingose pusėse. Grįžus iš Kipro namie tą patį dariau. Gavau iš Kalėdų Senelio Lonely planet "Wales".

2015-01-13 09:14

Cesiau, Kalėdu senis atrodo labai ir labai pataikė su dovana! :) Aš jau pradedu laukti, kada ten keliausi! :). Ir po to mums papasakosi!

Vairuoti ir man buvo lengviau, kai prieš nosį kažkas kitas važiuoja. Tada sekti tereikia! :)

2015-01-13 09:52

O galvojau, kad va šitos kelionės aprašymo nebus. Tie kalnai nepakartojami. Noriu ten )) Man tai peršasi tik viena išvada, kad reikia link tavęs traukti ir normaliai visokių nuotraukų pažiūrėt)))

Nors įdomiai toj Anglijoj bažnyčių paskirtis perfrazuojama. Tos kavinės ir valgyklos labai neįprastai žiūrisi .

Cesiau, lauksim įspūdžių )))

2015-01-13 11:16

pripažįstu, kad nuotraukų daug kelti neturiu noro ir laiko. Nežinau kaip kitiem tai pavyksta, o man tai lėtas procesas ir dar truputėlį nervinantis. Nors instrukcija sako kad galima įkelti 4 Mb nuotrauką, kai dėliojau Floridos nuotraukas nepriėmė nuotraukų didesnių nei 2 Mb.. tai užknisa jas mažint.

O dauguma nuotraukų iš Velso kelionės sėkmingai liko Kamerūne. Buvau ten darbo reikalais birželį ir pačio pirmo savarankiško pasivaikščiojimo metu po ilgų diskusijų prancūziškai!!! (matydama kalašnikovą prieš akis mikliai prisiminiau visas savo prancūzų kalbos žinias :))) su mandagiu bet ginkluotu kareivėliu, aš savo fotiką jam atidaviau ir niekad nebeatgavau. Turbūt dėl to niekam nekeista :)

2015-01-13 11:18

Bet svarbiausia, Arūna, taigi jau senai laikas pas mane atvažiuot! Surengtume ohoho kokią peržiūrą :)

2015-01-13 13:33

Geras pasakojimas, gražios foto. Liuks. Noriu ir aš į Velsą. Šiaip, tiesą sakant, bet kur noriu. :)))

Dabar, kas liečia klausimą "visada buvo įdomu, kaip tokie kalnai susiformuoja", tai mano spėjimas būtų, kad čia pasidarbuota ledyno, tieisog sustūmė akmenis į vieną krūvą, ir prašom, aukščiausia Velso viršūnė. :)

O kas liečia nuotraukų dydį, tai viena labiausiai paplitusių nuotraukų peržiūros programėlių IrfanView turi tokią funkciją "batch conversion", kurios dėka keliais pelės paspaudimais gali visas folderio nuotraukas sumažinti iki pageidaujamo dydžio, pervadinti iš dfsc1438,dfsc1439 į "velsas 012, Velsas 013" ir pan. Žodžiu - nervus į konservus! :)

2015-01-13 13:52

o va pagaliau ir labai naudingų patarimų atėjo! :) Nes tikrai nervindavo nuotraukų mažinimas.

dabar jau nesunkiai juos (nervus) užkonservuosim :)

2015-01-13 13:55

OOoo, bus daugiau nuotraukų ateity )))

Žinok apie tą svečiavimąsi aš jau gvildenu mintį. Šįmet gal dar ne, bet netolimoj ateity tai tikrai ))) Nes šiaip tavo pusė visai nežvalgyta ))

2015-01-13 13:58

o tai kuo šie metai blogi?? :)

2015-01-14 16:04

Suplanuoti)), bet as vis neapleidziu vilties , kad Lietuvoj vel bendra susibegima padarysim )

2015-01-16 11:24

Darykit, darykit, ir Klaipėdoj galit, ir Vilniuj dideli charomai yra, juk žinot...