Jungtinė Karalystė: Anglija aktyviai

2015-06-19 13:13

Liuks, patiko. Mane visada ganėtinai stebino, kad mytripse yra tiek mažai pasakojių apie Jungtinę Karalystę, jei atmestume Londoną. O juk tiek lietuvių, tiek važiuojančių paviešet, apsilankyt. Atrodo, rašyk ir rašyk. :)

2015-06-22 10:16

Dėkui už teigiamą atsiliepimą. Tikiuosiu mano pasakojimas atneš kam nors naudos planuojantis savo keliones. Neseniai užskaičiau vieno žymiausiu lietuvių keliautojų Antano Poškos mintį:
„Kelionę planuoti – džiaugsmas.
Kelionę vykdyti – katorga.
Kelionę prisiminti – visko atpildas"
Manau šiais laikais vykdyti kelionę jau nebėra tokia katorga, kaip jo amžiuje.

2015-06-23 16:31

Aišku patiko, labai šauniai pasivėžinote po gražias vietas. Aš irgi jau pasiilgau Anglijos, tik proga kažkaip nepasitaiko.
O tie Poškos žodžiai kažkokie keisti :) Nors dalelytė teisybės tame yra, nes tam, kas planuoja kelionę jos metu šioks toks rūpestis yra - ar rasi , ar suspėsi, ar patiks bendrakeleiviams... Bet su laiku tas rūpestis tampa tiesiog savo darbo rezultatų mėgavimusi:))

2016-09-19 15:25

Prieš maždaug metus buvau Anglijoje ir liko sužavėta. Turėjau puikią galimybę aktyviai atostogauti. Norėčiau dar kartelį  nusipirkti kelionę į šią šalį.