Italija: Tobulos atostogos Sicilijoje. II dalis

2013-12-10 08:11

Pabaigą nubraukiu , netinka visai prie tobulų atostogų :)))
Toks malonumas tie miesteliai, net silpna pasidarė .... :)))))

2013-12-10 09:50

Labai smagu skaityti Jūsų kelionių įspūdžius :) gal kada pravers keliaujant (Ispanija - Portugalija pravertė).
Mes irgi atostogavom spalio pabaigoj - lapkričio pradžioj. Pliusas tokių vėlyvų atostogų gauta šiluma, saulė, maudynės jūroj ir t.t. Lengviau iškęst tą lietuvišką tamsą, šaltį. Bet aš kitą kartą rinkčiausi truputį anksčiau važiuot, nes temsta tai lygiai taip pat anksti kaip ir Lietuvoj :( o mano kompanija vėlai keliasi, tai ta šviesioji diena tokia trumpa...

2013-12-10 16:01

Tai reikėjo gi kažkaip mane ant žemės nuleisti, kad per daug gerai nebūtų :)
Taip, kad anksti temsta, tai tikrai minusas, dar lietaus tikimybė tokiu laiku padidėja, bet pliusų vis tiek daugiau :)) Kai pasiūliau paskutines dienas valandą anksčiau keltis, tai jaunimui sunku buvo, bet be 9 val. vis tiek neišvažiuodavome. O kai pagalvoji, kad vidurvasarį, per pačius karščius taip pat nedaug pavaikščiosi, dieną reikėtų kažkur pavėsyje slėptis, tai ta bendra ,,turistavimo" diena panašiai ir truktų. Spalio pradžia būtų pats tas.

2013-12-11 10:57

Smagi ta tavo kelionė gavosi. Kas liečia vairavimą, tai daugelis mano pažįstamų sako, kad nieko baisaus, tai manau, turbūt taip ir yra. Aš irgi visada užsienyje vadovaujuosi teorija, kad reikia važiuot taip, kaip vietiniai važiuoja. Bet iki šiol prisimenu, kaip prieš daugiau nei dešimt metų stovėjau Neapolyje ant tiltuko maždaug pusvalandį, ir žiūrėjau, kaip vyksta eismas apačioje esančioje sankryžoje. Nu tikra itališka komedija. Kažkas per raudoną, kažkas per žalią, kažkas važiavo važiavo tiesiai, ir iš pačios dešiniausios juostos staiga metėsi į kairę, užkirto kelią tramvajui. Kitoj sankryžos pusėj du pažįstami susitiko, sustojo abu antrose juostose ir plepėt pradėjo. Kitam pasirodė per ilgai laukt posūkio, tai jis į ant šaligatvio užlėkė, pravažiavo, pasuko. Trečias sugalvojo, kad kavos nori, vos ne vidury sankryžos sustojo, avarines įsijungė, nupėdino į šalikelės kavinukę, sėdi, geria kavą... :)

Žodžiu, sekmadienio vairuotojams, sodininkams ir megztoms beretėms Italijos eismas sukeltų arba širdies smūgį, arba isteriją, bet likusiems visai puikiai sueitų. O šiaip Sicilija viliojančiai skamba, norėčiau ir aš kada ten prasinešt.. :)