Italija: Sardinija

2010-05-01 14:00

Puikus pasakojimas apie puikias vietas :) Pats pernai buvau kaimyninėj Korsikos saloj, ateityje taip pat patalpinsiu įspūdžius :)

2010-05-01 15:35

dėkui :)

2010-05-01 20:28

Tikrai, labai daug puikių įspūdžių ir naudingos info.
Labai šiltas pasakojimas kaip Sardinijos saulė.

2010-05-01 21:26

smagu :) tikrai rekomenduoju visiems apsilankyti šioje saloje!

2010-06-08 15:27

Puikus pasakojimas, paskaicius prisiminiau kelione automobiliu i Sicilija :) Manau Sardinijoje panasi atmosfera.

Beje uzsiminete apie puslapius kur galima surasti kur apsistoti bei pasiulyti patiems nakvyne kurie atvyktu i Lietuva. Gal galite parasyti adresa tokiu puslapiu?

Aciu

2010-06-08 15:56

Esmi, ačiū už komplimentus :)

Aš esu tą vienintelį kartą išbandžiusi www.couchsurfing.org
Dar yra www.hospitalityclub.org, bet šito nemėginau - galbūt kažkada ateity.

Sėkmės ir lauksiu pasakojimų, kaip sekėsi :)

2010-07-06 22:08

Labas, Aušra,
Mes nakvynės vietos ieškojome vietoje, o kadangi kelionės biudžetas buvo ribotas - tenkinomės kempingais (viešbutyje praleidome tik vieną naktį). Kempingų ten nemažai ir jie tikrai puikūs - su atskiromis virtuvėlėmis, dušais, nameliais ir t.t. Kainos įvairios, priklausomai nuo sezono - vasarą bus brangiau, bet bent jau garantuotai dirbs, nes ne sezono metu dirba ne visi kempingai. Viešuoju transportu mes naudojomės tik vieną kartą - nuo oro uosto nusigauti iki Alghero ir atgalios, kai jau vykome nuomotis automobilio. Viešas transportas nereguliarus ir manau ne itin patikimas - siūlyčiau auto nuomą. Žinoma, priklausomai nuo to, kokių atostogų tikitės - jei norite tik pagulėti prie jūros, gal ir ne taip reikalinga tada (bet neturiu kitų pasiūlymų, kaip nusigauti iki Stintino, teks ieškotis informacijos kitur). Bet Sardinija tikrai nuostabi ir ją vertą apkeliauti, o tai per gerą savaitę galima atlikti nuomotu automobiliu. Stintino kiek pamenu nedidelis, ramus poilsio miestelis, daugiau pramogų ir naktinio gyvenimo tikriausiai rastumėte Alghero arba Cagliari.
Dėl kainų - na ne pati pigiausia vieta, bet galima verstis. Priklauso nuo to, ar valgysite kavinėse ir pan., ar apsipirkinėsite parduotuvėse ir gaminsitės patys. Pastarasis variantas aišku pigesnis.
Ekskursijų nelankėme, buvo jau ne sezonas, viską žiūrinėjom pačios :) Teko susimokėti tik už vizitą į Neptūno grotą, kainavo berods dvyliką eurų.

Sėkmės ir nuoširdžiai Jums pavydžiu :)

2010-07-20 10:20

Info Ausrai, jei paskaitys dar :)

Buvau Sardinijoj siemet birzelio viduryje. Siuo metu patogiausias skrydis yra su Ryanair is Kauno per Milana (Bergamo). Kelione lektuvu Kaunas-Milanas-Cagliari labai patogi del persedimo Milane, nes tarp skrydziu yra apie 2-3 valandas, tai galima netgi Milano orouoste speti suvalgyti tikra italiska pica kuri kainuoja dvigubai pigiau nei Ryanair'o lektuve :) Be to, pakankamai pigi, o jei dar pagaunant Ryanair'o akcijas tai is vis kainuotu apie 500-600 Lt.

Taip pat nuomavausi automobili savaitei, bet noriu pasidalinti savo patirtimi, nes automobilio nuoma siek tiek skiriasi nei pavyzdziui kokioj Ispanijoj, Sveicarijoj ar Vokietijoj. Italai reikalauja depozito, o jis priklauso nuo masinos kategorijos ir draudimo kokiu draudiesi. Pvz. jei draudiesi pilnu draudimu kuris kainuoja apie 130 euru/sav pacio maziausio automobilio, tai depozitas yra apie 300 euru, o jei tik standartiniu draudimu tai depozitas apie 500 euru. Taip kad jei vaziuociau dabar tai per Ryanair'o puslapi issinuomuociau masina ir neieskociau pigiau. nes Hertz'o nuoma per Ryanair'o websaita yra pigiausia, kiek suskaiciavau gryzes. Seip automobilio nuoma ganetinai brangi lyginant su kitomis Europos salimis. Maziausio auto nuoma savaitei kainuoja apie 300 euru (all inclusive) plius minus 40 euru (priklauso nuo nuomos punkto ir draudimo). Benzinas irgi pakankamai brangus, bet jei LTU vazinejo daug tai del benzino ypatingu islaidu nepastebi.

Del vairavimo galima butu dar parasyti atskirai. Esu pervaziaves automobiliu visa Europa turbut keleta kartu, bet is tiesu turbut man buvo viena sunkiausiu vietu vairuoti. Is esmes Ferrari, Bugatti ir Lamborghini headquoter'iai turetu buti Sardinijoj. Is esmes kiekvienas atsisedes uz vairo tampa puikiu lenktynininku. Kazkas panasaus vyksta Kaune atsidurus tarp keleto BMW ir Mercedes vairuotoju, bet ir jiems dar toli iki Sardinijos pramustgalviu :) Rekomenduociau vairuoti atsargiau.

O gerbiamoji Pugele, visiskai ne zodzio neuzsimine apie Sardinijos svarbiausias izymybes nuragius ir kaip siu laiku mokslininkai niekaip vis negali issiaiskinti kam sie nuragiai buvo skirti (gal tiesiog tai labai palanku Sardinijos turizmui). Tai galiu pasakyti, kad tas zymiausias ju nuragis Barumini Su Nuraxi, taciau kaina ji aplankyti yra didziausia ir nemanau kad verta, nes yra kiti nuragiai kuriuos galima apziureti nemokamai ar uz dvigubai mazesne kaina :)

Del papludimiu tai galiu pasakyti kad ju yra nesuskaiciuojama daugybe ir pagal kiekvieno pageidavima. Nuo Palangos tipo papludimiu iki mazu visiskai laukiniu smeletu ilankeliu su nuostabiais vaizdais. Manau kad jei nuomojiesi automobili tai pirkti kazkokias ekskursijas visiskai neverta nes vaziuojant automobiliu pamatai daug daugiau ir gali aplankyti idomesnias vietas. O jei vieta sudomino tai galima apie ja paskaityti Wikipedijoje... :)

Sekmes keliaujant!!

2010-07-20 16:48

O gerbiamoji Pugelė nuragių neaplankė ir dabar nagus griaužiasi :))))

2010-07-20 20:51

Na va... tai kaip cia taip? kad neaplanke mokamu nuragiu tai neapsimoka nagu grauztis. O kad mate ju daug nemokamai tai 100% galiu garantuoti, nes vaziuojant automobiliu ju pilna visoje saloje... :) Mokslininkai sako suskaiciave ju 8000 Sardinijoje... :)

2010-07-20 21:07

:) gal tada ir mačiau :) gaila, kad nežinojau, į ką žiūriu. Bet iš to, ką dabar apie juos pasigooglinau, tai spręsčiau, kad nebent kažkur pravažiuojant užmetėm akį, sustoję deja tikrai nebuvom prie jokio. Kitą kartą būtinai :)

2010-07-21 11:33

Na mes iš anksto nieko nebuvome ieškoję, ir problemų dėl nakvynės nebuvo. Nežinau, kodėl tokias dideles kainas randate, po 20-30 eurų (jau čia maksimum) galima rasti. http://www.lamariposa.it/default.asp?ver=en Mes Alghero kempinge buvome apsistoję, tokį mažutį mažutį kambarėlį turėjome, tai po 17,5 euro žmogui man regis buvo. Namukai aišku brangiau. O kad verta apsistoti Alghero - tai tikrai. Stintino - puikus paplūdimys, tačiau veiksmo daugiau Alghero. Būtinai bent porai dienų išsinuomokite automobilį, pavažiuokite iki Neptūno grotos (galima ir laivu priplaukti).

Kiek eidavom pavalgyti, tai nepamenu kad būtume daugiau 10-15 eurų mokėjusios. Tik dar pas juos automatiškai įkrenta 2 eurai už aptarnavimą dažniausiai :))

2010-07-21 14:06

Na, problemu su apartamentais ar viesbuciais nera turbut nei nuvaziavus, nei bookinantis is anksto. Pugele vaziavo be jokio bookinimosi ir viskas su nakvyne buvo ok, o as planavau is anksto tai pries menesi ir uzsisakinejau viesbucius tai irgi nebuvo jokiu problemu. Viesbuciu kainos yra gal siek tiek aukstesnes nei daugelyje kitu Europos vietu, bet nesunkiai galima surasti dvivieti kambari uz 50-60 euru su pusryciais visai padoriame viesbutyje. Paprastai as bookinuosi per booking.com. Noreciau tik atkreipti demesi i tai kad jei pageidaujate viesbucio tai reiketu per interneta uzsibookinti, nes nuvykus i viesbuti tai nors jis ir tuscias daznai kaina buna didesne nei internetu. Vaziuojant, taip pat galima daug kur pamatyti nuomojamus kambarius, namus ar net vilas. I kainas kazkaip neatkreipiau demesio.

Beje, rugsejis pas juos man atrodo dar sezonas :)

Na, tiesa pasakius nelabai isivaizduoju kaip ten varineti dviraciais, jei ir su automobiliais baisoka :) Jei Sardinijos gyventoju neatskiestu gausybe turistu su kašikiukais (mazais automobiliukais) tai butu dar idomiau vazinet :)
Yra dar vienas momentas del dviraciu. Manau kad tam ryztis galima jei esi gero fizinio pasirengimo. Vietove visa labai kalnuota. Aisku, ne Tour de France bet manau reikia per diena po koki 100 km numinti kad ten dviraciais galetum vazineti.

Jei imsite masina ir patinka kalnai, galiu parekomenduoti viena labai ispudinga vietove (bet cia gamtos poziuriu). Jei kalnai ir gamta nepatinka tai aisku nera prasmes vargintis. Yra toks kaimas Monteleone Rocca Doria ant Lago Temo ezero kranto. Labai ispudinga vietove, rekomenduoju. Nuo Alghero panasei turbut apie 40 km. Labai fainas kelias uzvaziuoti i ta kaimuka kuris yra ant dideles uolos virsaus :)

Del maisto, tai taip pat yra siokiu tokiu niuansu. Laimei McDonaldas visame pasaulyje dirba visa diena be pertrauku. Bet jei sumanysite valgyti kokiam kabakelyje tai pas juos, Sardinijoj, nuo 14 iki 20 val. visi kabakeliai uzdaryti ir ne vienas valgyti neduos. Galima isgerti nebent kavos ir suvalgyti ledu kavinukeje. Taciau, gali mirti is bado jokio maisto jums niekas neduos. Taip, kad reiketu ieskoti maisto iki 14 valandos arba po 20 valandos kabakeliuose. Kainos tokios kaip ir rase Pugele nuo 10 iki 20 euru vienam. Gerai paieskojus galima ir uz 50 euru manau rasti. Bet Maximu yra sociai ir ju darbo laikas panasus kaip ir LTU, taip kad ner problemu su maistu.

O nuragius geriau lankyti nemokamus :) Beje nuo Alghero zymesni ir mokami nuragiai turbut tolokai..

2010-07-21 14:49

o geras, kad valgyt nuo 14 val neduoda :D Mes kavinėse valgėm retai, bet buvo, kad ir po 14 val. ir gavom skanų skaniausių makaronų :)

o dėl vairavimo - gal nereiktų taip gąsdinti. Nors aišku tie vingiuoti keliukai savo įspūdį palieka, o ir italai laksto kaip išprotėję, bet nėra taip blogai. Didesniuose miestuose reiktų atsargiau važiuoti, nes jie ten matyt asmeninėmis taisyklėmis vadovaujasi, o vietiniai keliukai bent mums papuolė apytuščiai, gal kad nebe sezonas buvo.

beje, dėl maisto - man jų porcijos pasirodė milžiniškos, dviese vieną imdavom, ir sotu būdavo. Ir nors plyšk, niekur negavome sriubos :)