Italija: Italia etc

2019-07-06 23:30

Kai kurios aikštės, atrodo, kad 6 ryto fotografuotos - tokios tuščios, net nesitiki, kad vasarą buvot. Kaip visada puiki kelionė, smagus pasakojimas ir gražios nuotraukos
p.s
pasigedau lobių paieškų ir rytinio kroso :))

2019-07-08 09:55

Italija yra jėga. Visur ir visada. :)

2019-07-08 10:02

@linosa - pasigedau ir aš kroso, nors batus ir aprangą turėjau :) Vienok dienos žingsnių/aktyvumo norma būdavo viršijama kiekvieną dieną, tai labai sąžinė negraužia. O su lobiais Italijoj sunku. Yra, bet reikia sukt iš kelio. Laiko neturėjom sukt, tai ir nesukom :) Ir ačiū dar kartą už tipsus!

@xvim - 100% :)

2019-07-09 09:09

Karjerai Toskanoj pas mus liko kokiam nors kitam kartui. Gaila. Paskutinės nuotraukos, taaaip- šiaurinė Italija išvis nuostabi. O dėl Swarovskio muziejaus, manau reikėtų pergalvot. Ten tikrai ne blizgantys akmenukai sudėlioti ))

2019-07-09 09:27

Aruna, Swarovskio muziejus tik šiaip - metafora ir kažkiek provokacija :) Nuomonės apie jį neturiu nei geros, nei blogos.
Šiaurės Italija, o tiksliau - Dolomitai, verta atskiros kelionės. Dabar su žmona negalim apsispęst, ar važiuot į pietus, pvz Siciliją, ar į kalnus ir tiesiog ten būt... Turim dar laiko pagalvot :)

2019-07-13 23:32

Tiesą sakant, tai ir man lėktuve baisus tas tualetas, baisus durų užraktas ir vandens nuleidimas baisus. Rodos, kad įtrauks ;).

2019-07-22 12:45

Edvardai, superinis pavyzdys kaip galima smagiai keliauti su vaikais.
Čia gal dronui nebuvo kur pasireikšti, bet šiaip nuotraukos visada puikios ypač su žmonėmis.

2019-07-22 13:10

Loreta, baisu turbūt visiems, mat neįprasta. Tačiau baisiausia mano patirtis kitokia. Įsivaizduok provatų 7 vietų lėktuvėlį kur tualetas nuo salono atskirtas užuolaida. Keleiviai naudojasi tik in case of emergency dėl suprantamų priežasčių :) Ant didelio turbūt neičiau visai :)

Donidavu, ačiū. Aha, dronas beveik neskrido, mat Italijoj labai griežtos taisyklės. Už nepaisymą sodina pailsėt. Paskraidys Norvegijoj tuoj. Gal ir parodysiu kažką. O vaikai - ne kliūtis, jei jiems duoklę atiduodi ir iš to problemos nedarai :) Mums reikia mikelandželų, o jiems akmenukų ir kriauklyčių užtenka :)