Italija: Ar lengva Romoje patekti į Koliziejų ir Vatikaną, ir kodėl geriausia važiuoti prie jūros rugsėjį

2019-11-11 14:12

Jau beveik tris dešimtmečius "trinuosi" po Italiją.Aprašymas įdomus tačiau nedaug naudos duos tiems vyks į šitą nepaprastą šalį ir Amžinąjį miestą Romą. Taip ir nesužinojome kokiuose apartamentuose gyventa,kokioje "valgykloje' (valgyklų Italijoje nėra ir niekada nebuvo) valgyta,kokios iš ties kainos kas buvo valgyta. Per tiek metų rinkau tokias žinias ir dalinausi su visais,bet nežinau Romoje vietos kur būtų taip pigu kaip čia rašyta,nebent kokiam gūdžiam pakrašty, na tai bent reikėjo suminėti to užkampio pavadinimą.Vėl ruošiamės Romon gruodį,gyvensime Manzoni zonoje, tai aplink nerasta nieko kur galėtum pavalgyti mažiau nei 20 eu.žmogui. ir už tiek valgysim labai labai kukliai kiniečių restoranėlyje už geležinkelio,gyvensime prie Manzoni metro apartamentuose "Apartment Coloseo"septyniems žmonėms,kadangi esam septyni tai kainuos nebrangiai.Dėl muziejų (išskyrus Vatikano Muziejus) vykti į Romą reiktų taip,kad būtumėte Romoje pirmą mėnesio sekmadienį, nuo spalio vėl prasidėjo nemokamas muziejų sekmadienis, taigi tą vieną dieną reikia paskirti bėgiojimui po muziejus,bet verta.Vatikano muziejai savo grafiko nekeičia jau daugybę metų nemokamas sekmadienis yra paskutinis mėnesio sekmadienis.Tik reiks anksti keltis ir užsiimti eilę.Tiek metų,kiek čia "trinuosi" tiek metų ir sakau :"Italijos niekada nebus per daug..."
P.S. Be italų kalbos - čia prapuolęs, grupėje turi būti bent vienas mokantis kalbą.Netikėkite net kur oficialiai rašoma,kad kalbama kitomis kalbomis,nes kitos kalbos tai reiškia,kad samdytas darbuotojas bus kinietis, tai suprantama kalbės kinietiškai ir t,t, Nors... kartą Romoje teko gyventi pas britą...bet kalba Italijoj tai loterija...