Ispanija: Vėl į Andalūziją I dalis

Po 2009 metais vykusios kelionės į pietų Ispaniją, žinojau, kad ten kada nors sugrįšiu. Šiemet grįžau ir įsitikinau, jog man ji taip patinka, kad noriu ten vėl... O kadangi mano pirmoji kelionė buvo į Ispaniją, tai įtariu, kad ta ,,pirmoji meilė nerūdija" ir ši šalis išlieka geidžiamiausia kelionės kryptimi. Bet bandysiu daryti pertraukėles, nes paskutiniu metu jau užsiciklinau :)

Vykstame vėl 10 keliauninkų, iš kurių 4 suaugę vaikai - vienas nors ir 16-metis, bet praaugęs visus ūgiu, tai kaip ir suaugęs :) Visi ne kartą kartu turistavę, tik vienas iš mano sūnų su drauge kartu keliavo pirmą kartą. Skrydis į Madridą, iš kurio vyksime iki Andalūzijos automobiliais, nes manau, jog greičiau tuos 400 km nuvažiuosim mašina, nei laukti dar vieno skrydžio, kuris gali būti tik kitą dieną, o ir pakeliui yra daug ko įdomaus pamatyti. Kelionė, kaip ir praeitą sykį vyko panašiu laiku - spalio 26 - lapkričio 6 ir abu kartus oras buvo tiesiog nuostabus.

*************************************************************************************************************************
O dabar visi, kam atsibodo mano prakeiksmai autonuomos sukčiams (o gal ,,gudriems verslininkams"?), bei tiems, kurie nesiruošia nuomotis automobilio, praleiskite šitą pastraipą. Kadangi mašinos rezervacija visada sukelia vien neigiamas emocijas, mes šio nemalonaus darbo imamės, kai jau seniai ir lėktuvo bilietai ir nakvynės būna nupirktos ar užsakytos - likus maždaug mėnesiui iki skrydžio. Užmetu akį į kelis puslapius ir pamačius įtartinai mažas kainas, skambinu draugei ir sakau - ieškom spąstų, nes kažkas čia negerai...Ir ką gi - kas ieško - tas randa. Jei nepasigilinę į visas smulkmenas būtumėm užsakę norimas mašinas, grįžus būtų tekę susimokėti nuo automobilio po papildomus 300 eurų!!! Nes pasirodo beveik 80% siūlomų automobilių su limituotu kilometražu ir kuo ilgesnė kelionė, tuo mažiau per dieną gali nuvažiuoti. Iki šiol tokie ribojimai būdavo taikomi 1-2 pigiausiems pasiūlymams, tiems keliautojams, kurie gal būt mašiną nuomojasi tik tam, kad važiuot nuo/iki oro uosto. Bet kad šitaip, beveik visiems, to dar nebuvo. Todėl ieškodami pasiūlymų be limito, nebegauname norimų ,,kablukų" tipo peugeot Partner, kurie 5 keleiviams yra labai patogūs ir tenkinamės Ford Fokus. Tuo siurprizai nesibaigia, nes jie vistiek mus, jau vietoje, ,,išduria", nesuteikdami jokios kitos draudimo alternatyvos, išskyrus pilną daudimą už 200 eur/12 dienų. Vadinasi, šį kartą būtų apsimokėję iš anksto pirkti frančizės draudimą iš