Ispanija: Vasaros palydėtuvės Katalonijoje

2012-02-02 13:56

"pasiieškojom kompanijos, kurią šiuo atveju sudarė tik mano uošvė" - va čia tai ekstrymas.

2012-02-02 14:43

Visai šalia Cap de Kreus, Portlligat, yra Dali namas muziejus, kuris, mano nuomone, yra daug įdomesnis už jo muziejų Figueres.

2012-02-02 15:19

Aš nors ir nesu muziejų mėgėja, bet man S. Dali patiko labiausiai iš visų matytų, netgi progai pasitaikius eičiau dar kartą, nes buvau prieš 12 metų. O išmestų pinigų buvo gaila išėjus iš Luvro - aš nė neketinau į jį eiti, bet lietus privertė :) Sagrada Familia man irgi labai patiko, bet iki tol ne daug ką buvau mačiusi, o ir nieko apie ją iš anksto nežinojau... Bet ir dabar man ji graži. Pati Barselona man nepaliko jokio įspūdžio, bet kad ta agentūrų programa kvaila, kai svarbiausia yra Korida ir Rambla alėja. Tiesa, tie ,,grojantys" fontanai tikrai įspūdingi, tik rudenį gal jau nebūna. Manau, reikės Barseloną savarankiškai dar kartą aplankyti.
O kad geriausi dalykai atrandami kai eini kur akys veda, tai aš nesutikčiau. Jei turi daug laiko, tai vieną dienelę gal ir įdomu taip paslampinėti, bet jau po to, kai viskas kas tame mieste yra gražiausia, jau aplankyta. Aš kažkada taip Paryžiuje, kol visas autobusas buvo Disneylande, praleidau visą dieną ir tikrai nieko gražaus neužtikau, netgi nusivyliau kažkiek juo, o po kelių metų vaikštinėdama su šeima buvau sąžiningai atlikus ,,namų darbus" todėl mes tiek daug pamatėme, ir tik tada supratau, kad tai nuostabus miestas ir kad tada aš bereikalingai praradau dieną.
Taip pat kažkada važiavau expromtu į Saaremą ir nors lijo, bet mums ji labai patiko. Tačiau jau grįžus ir pasiskaitinėjus apie tas salas sužinojau, kad nemačiau Panga skardžio ir Anglos malūnus praleidom, nes apie juos tiesiog nežinojom. Todėl nuo šiol kelionėms visada ruošiuosi, kas irgi yra ne mažiau įdomu, o be tikslo sutikčiau bet kur pavaikštinėti kol kiti apsipirkinėja ar grožisi paveikslais.

2012-02-02 15:30

Na aš apskritai nesu "miestų keliautojas", mėgstu , vos tik pasitaiko proga, lėkt kur nors toliau nuo jų, ypač didmiesčių - ar į pakrantę, ar į užmiestį bent jau. Kažkaip miestai pamažu jau pradeda niveliuotis, jei nestovi prie kažkokio išskirtinio lankytino objekto, o atsiduri "random" gatvelėj, tai velnią suprasi, ar tu Barselonoj, ar Frankfurte ar išvis kokiam Gdanske :)) na, be abejo suprasi, kai išgirsi vietinius šnekantis, bet mintis, manau, aiški.

Osmandai, uošvė uošvei nelygu ;)