Ir vėl Kipras

2016-12-05 17:12

Teisingai, niekada nesakyk "niekada". Man Kipras irgi ne per daugiausiai patiko, bet jeigu kada nors atsirastų pigi galimybė - kodėl gi ne. Juo labiau, kad ir zoosode nebuvom. Draugas, kaip visada gundė nueit, bet aš sugalvojau kažkokią priežastį nuo žvėrinčiaus atsisakyt.

2016-12-05 23:19

Įdomu buvo skaityti ir žiūrėti foto. Nes tai mažiau turistinės ir nuzulintos masinių turistų vietos. Vynų keliai kyla aukštyn, gražesni vaizdai nuo aukštesnių vietų, maži miesteliukai. Per Perivolia mažiausiai porą kartų esu pravažiavęs. Netoli Larnakos, dar arčiau Larnakos aerouosto, bet turistų čia nedaug. Vairuoti Kipre lengviau nei Garliavoje ar Kaune. Važiavimas kaire puse tik mūsų psichologijoje sunkus, ypač mažus miestelius ir autostradas. Kipre buvau 4 kartus ir visada jaučiuosi kaip namie.

2016-12-06 07:55

Žinai, Alvydai, gal ir gerai, kad atsisakei. Nes nu iš tikro tai nieko ten tokio baisiai stebuklingo nėra, na nebent labai jau faunos gerbėjui. Arba, kaip ir rašiau, vaikams. Suaugusiems yra geresnių vietų, tuolab, kad iki zoosodo ir kelias pakankamai tolimas, jei ne Pafose gyvenama.

Cesiau, vairuot visur paprasta, kur mažai mašinų ir gyvenama neskubiu pietietišku ritmu. Dėl turistų, taip. Kad ir kaip tai keistai skambėtų, bet nors ir Larnaka, ir oro uostas visai šalia, kartais aplinka atrodydavo postapokaliptiškai tuščia. Vienitelis paaiškinimas - kad rugsėjį jau buvo pasibaigęs sezonas, nors pagal orą tai niekaip to nepasakysi.

2016-12-06 08:36

Nebuvau Kipre, bet i matytų vaizdų, tai visai manau ten gerai. ) O jūs va, su vaikais pajudėjot. Reiškia kelionės kartu prasidėjo ))

2016-12-06 11:10

Tikrai gerai. Ypač kai šalčiau, tai labai nebloga alterantyva Turkijai ar Kanarams. Jau kai prasidėjo bendros kelionės, tai turbūt dabar ilgam bus. :)

2016-12-06 17:25

O aš tai grįžčiau antrą kartą visur, kur šilta, jūra, gražu ir skanu - vadinasi į Kiprą taip pat :) O jūs šaunuoliai, kad su dviem tokiais mažiais dar ir pakeliavote.

2016-12-07 11:24

Reikia, o kaip kitaip. :) Nors ir labai geras ir patogus tas namas buvo, kuriame apsistojome, po savaitės jame praleistos jau daugiau nei labai norėjosi kažkur ir pajudėt.

2016-12-14 12:26

Kaip aš siūlyčiau visa tai paskaityti tiems, kurie sako: su vaikais tik namuose sėdėti. :-)

2017-01-08 13:20

Puikus pasakojimas. Kelionę į Kiprą vis atidėliojam, bet, matau, be reikalo. Reikės įsidėti Kiprą į "to do" sąrašą ir pamedžiot pigesnius bilietus. Ačiū!