Dar kartą po šiaurės Lenkiją

2012-09-18 20:51

Lenkijos pajūrio kryptimi pamatėte svarbiausius- būtinus objektus. Teisingai pasirinkote kelią per Ščitną, o ne per Olštyną. Pietinis pilių kelias per Ščitną truputį ilgesnis, bet mažiau trikdžių- radarų, gražios vietos, mažai mašinų, yra kur sustoti išsimaudyti ežere. Pilyje pietų pertraukos aš nesuprantu. Nidzicos ir Bytovo pilys yra tos, kur verta pamatyti iš vidaus. Ir aišku Malborko be gido. Pastarojoje buvau seniai vienas. O dabar į Malborką užsuku kas antri- treti metai, gėriuosi vaizdais ir aura, o į vidų neinu. Malborke statau mašiną prie Makdonaldo už dyką centre. Nes ir užkąsti ir WC yra, o atstumas nedidelis. Ten už didelės gatvės yra prekybos centras už kokių 250 m. Seniai norėjau į Helio neriją, bet dar nebuvau. Tai dabar dar labiau noriu, kai pramynėt kelius. Helio nerijoje Juratoje yra Lenkijos prezidento vila. Ir Štuthofą pravažiavau neužsukęs. Vladislavovas pasirodo ir kurortas, ir patogus žvalgybos taškas. Man tokiu yra Malborkas.

2012-09-18 21:32

Grįžau iš darbo, pamačiau naują rašinį, tai ir perskaičiau. Prie jo reikėtų pridėti ir šitą Cesiaus komentarą, tarsi labai rimtai papildantį perskaitytą medžiagą.
Kažkada labai seniai keliavau šituo maršrutu, bet net ir rašinys nepadėjo bent kiek doriau prisiminti, taip seniai tai buvo. Neseniai buvom Gdanske, bet niekur neužsukinėjom, trūko laiko.
Malonu matyt vis pilnėjantį ( ne vienas aš ) Apoką, gerai keliaut toliau, tikiuosi kur nors susimatyt su visais.

2012-09-18 22:23

Ale kaip Malborkas pabrangęs:) Mes prieš keturis metus ir už parkingą apie10 zl.prie tilto mokėjom ir į pilį galima buvo pirkti bilietus be gido. Dar galvojome, kad be reikalo, nes vaikštinėjome ten kažkokie pasimetę, norėjosi kažkokios informacijos, tai gerai, kad nesusigundėm, nes tiek ilgai ir dar lenkiško pasakojimo nebūtumėm vis tiek ištvėrę :) O tas vakarinis paplūdimys prajuokino - kaip jie patys per tuos ,,spąstus" nueina iki jūros? :))
Ir visai Apokas nepapilnėjęs, be to jau progresas, nes ankščiau per kiekvieną kelionę tik vis planuodavo pabėgioti, o dabar jau sportuoja (aš tai net neplanuoju). O 8 km su tom lazdom ir dar per atostogas visai ne juokas nueit :))

2012-09-19 09:01

Pasisekė, kad Malborką anksčiau lankėm. Ten taip įdomu, kad jokio gido nereikia :) ieškoti visokių užkaborių vienas malonumas :)

Smagūs tie bežmogiai paplūdimių gabalai. Ir ko kaip pagalvoji grūsti visiems vienoj vietoj? Bet tai negi eisi kažkur toliau, jei gali griūt, beveik ten kur stovi, ir nesvarbu, kad kitas atėjęs griūva beveik ten pat ir deginasi visi susiglaudę ir patenkinti :))))
Apokai, graži žvaigždutė jūros fone :))

2012-09-19 09:06

Apie Malborko gidus galiu tą patį pasakyti - užkniso iki negalėjimo mus, suaugusius, o ką jau kalbėti apie nei žodžio nesuprantantį vaiką. Beje, tą patį galiu pasakyti ir apie Veličkos kasyklas po paskutinio apsilankymo, nors kai pirmą kartą ten lankiausi viskas lyg ir normaliai buvo.
Ech, tas lenkiškas noras pasirodyti... :)

2012-09-19 09:13

Wladislawowo tikrai labai geras taškas, puikūs paplūdimiai, į rytus netgi tušti, o maždaug 100 km spinduliu gausybė lankytinų objektų visiems skoniams, pradedan pilimis ir Gdansku, baigian Slowinski park Narodowy kopomis.
Į Malborką, manau, dar užvažiuosiu kada, tai reiks pasinaudoti Cesiaus patarimu ir pasivaikščioti aplink pilį, nes kažkaip tam laiko vis pritrūksta, o vietos labai gražios.
O dėl lazdų, tai yra mano šios vasaros atradimas ir meilė. Kažkada labai mėgdavau bėgioti, bet dabar, dėl tam tikrų priežasčių nelabai galiu tai daryti, todėl atradau lazdas ir įsimylėjau, ir visiems patariu pabandyti, investicijos minimalios, nauda ir malonumas mksimalūs, tik prieš pradedant reikėtų truputį pasidomėti, kas prie ko, nes internetinės parduotuvės dažnai stumdo, nelabai tą, apie ką rašo.

2012-09-19 11:29

O "vilkas" nuotraukoje tavo?

2012-09-19 11:39

Ne, Tukai, mano "vilkė" vasarą sodininkė, o šitas gi rašiau, kad žvejoklinis, iš jūros jis.

2012-09-19 20:55

< įsitikinau, kad visai gerai toj Lenkijoj. Ir pažiūrėti yra ką, ir pailsėti yra kur.> Pigu- gražu- skanu.

2012-09-21 04:42

tai va, Jūsų visų rašinius paskaičius vis labiau ir labiau noriu į ta Lenkiją :)

2012-11-12 19:50

Apie Malborką. Buvom rugpjūčio mėnesį, įspūdį paliko. Verta aplankyti.
Buvom du suaugę ir 11 metų vaikas. Bilietas su audio gidu kainavo apie 96 Lt. Audiogide mes su vyru pasirinkom rusų kalbą, dukra anglų. Labai patiko įrašai, tikrai įdomiai esminius dalykus papasakojo.

2013-03-06 16:25

Labai puikus aprašymas ir komentarai. Nupiešia gerą vaizdą ko tikėtis, užkabina, mausim ir mes šiaurės Lenkijos aplankyt :)

2013-03-06 16:46

Tikrai verta, ir netoli ir kainos nesikandžioja:)))