Čekija: Ledeč nad Sazavou arba kur nuveda kelias kai norisi kažko naujo.

2012-05-29 19:43

Labai gražu. Čekija garsi savo pilimis, jų kiekiu ir turistų miniomis. O čia tikra romantika- pilis, neatrasta turistų ir miniatiūrinis miestelis abipus upės. Patiko.

2012-05-30 09:55

Puikus saulėtas savaitgalis, o miestelio aprašymas su nuotraukom aplamai super.
Tik kažkaip pasigedau Česká národní jídla a pivo :-)
Šiais metais vėl lėksime per Čekus ,bet sustosime tik nakvoti, bet kitais metais manau reikės aplankyti ir RimgaileR :-)

2012-05-30 11:04

Dekui uz grazius atsiliepimus :) man kazkaip labiausiai ir patinka, tokie per daug lankomi objektai, nenuvargina :)
O del Narodni Jidla bei Pivo - kazkaip nesustojom tam, o be to kadangi po 3 metu praleistu Cekijoje esu beveik vietine, tu maistu nelabai ir fiksuoju :D nors gal reikes kada atskira straipsni parasyt apie visus tatarakus bei knedlo, vepro, zeli :D

2012-05-30 16:26

Kažkaip kiekvieną kartą pasiskaičius RimgailėsR įspūdžius iš eilinio savaitgalinio pasivažinėjimo, vėl užsimanau į Čekiją. Jau geri trys metai net pakeliui nebuvau, reikėtų susiruošti kada, patikdavo man ten.

2012-05-30 16:30

Nu tai ir susiruosk Apokai :) yra ka ten pasiziuret :) pati visko dar neisvazinejau ir dar nezinau kiek laiko neisvazinesiu :)

Dabar ruosiuosi kelionei i Serbija, tai tikiuosi bus nauju pasakojimu is ten. O jei iki to laiko suspesiu kur nulekti Cekijoje, tai atraportuosiu :)

2012-05-30 16:49

Šiemetinė kelionė jau pilnai suplanuota, o kitais gal ir susiruošiu, kas gali žinoti :)))

2012-05-31 04:16

o as siuos komentarus apie jidla paskaicius, tai taip knedlo užsinorėjau....toks gardus dalykėlis!!!

2012-05-31 09:55

Geras dalykelis Ra tas knedlo - ir siaip geru maistu Cekijoje yra :D, sakiau reiks ko gero prie idomybiu, parasyt kulinarini straipsneli :D

2012-05-31 22:38

aha, aha, ir tokiu atveju apie halushki ir prazheny syr ir panasius malonumus! Jais as kadais megavausi Slovakijoj, bet gi manau, kulinarines tradicijos abiejuos krastuos panasios.

2012-06-01 10:04

Nu Cekijoje ne prazheny o smazeny syr :) o haluskas nors ir daro, siaip tai labiau skaitosi slovakisku patiekalu, nes pagrindinio ingredineto - brinzos - cekai kaip ir negamina :)

2012-06-01 10:30

Rimgaile, bet smazeny syr pas jus tai puikumėlis, ypatingai skanus buvo miestelyje Telč,o dar staročeske trdlo(niekaip negaliu pamiršti to žodžio be balsių TRDL ):):)

2012-06-01 10:32

aha geruliai jie, nu zodziu chebra ikalbejot mane, teks rasyti straipsneli apie "geriausias" maistavietes bei alavietes Prahoje :) ir ne turistines tokias o vietines aprasant kur kokis alalis geras ir vietinis patiekalas :D

2012-06-01 13:33

Būtinai parašyk, apie tokius dalykus negalima tylėti :)))
Aš irgi vis brandinu mintį kada nors tą Čekiją normaliai pažinti, o tai vis tik prabėgom gaunasi ...

2012-06-01 13:41

Tai sutarta :) pradesiu rasyti ir fotografuoti Prahos maisto ir gerimo izymybes :D tik negaliu pazadet, kad straipsnelis greitia pasirodys :D