Bulgarija yra graži, paskutinė dalis

2013-07-24 12:21

Tikrai labai graži jūsų pamatyta Bulgarija :) Kad tokių nematytų vietelių ,,atkapstyti" reikia nemažai ,,namų darbų" padaryti. Aš kažkada į Graikiją autobusu važiavau pro Rumuniją ir Bulgariją, tai nors važiavome paprastais siaurokais keliais, tikrai nieko įspūdingo nemačiau, ir jei ne tokie pasakojimai, tai niekada šių šalių aplankyti nenorėčiau, o dabar dar ir kaip noriu :))

2013-07-25 11:48

Geras aprašymas. Rimtai padirbėta planuojant kelionę. Tiek daug suradote vertų dėmesio objektų. Mes pernai buvom Bulgarijoje apsistoję Ahtopol miestelyje, apie 10 km iki Sinemorets. Buvom vieną dieną nulėkę pasipliažinti į Sinemorets. Labai patiko pliažas, kurio vienoje pusėje jūra, o kitoje - upė. Mes dar buvome nulėkę į Stambulą (vienai nakvynei), juk iki jo tik apie 330 km. Šalia Varnos dar yra įdomus objektas - Akmenų miškas. Šiaurinėje dalyje dar yra vertas dėmesio Kaliakros iškyšulys. Bet kažko daugiau netraukia grįžti į Bulgariją.

2013-07-25 20:04

Šaunuoliai keliautojai. Šitaip pasiruošę, atlikę namų darbus, išmaišę žemyninę dalį, radę negirdėtų objektų. Net atsirado noras nuvažiuoti. Paprastai informacija apie Bulgariją apima sostinę ir didžiuosius viešbučių kompleksus, kas nuteikia neigiamai. Reiks keisti požiūrį į Bulgariją. Kažin ar rožių aliejų gamina dar?

2013-07-25 23:29

Rožių aliejaus mačiau turgeliuose - tik nežinau, ar tai tas pats :) Taip, išties ši kelionė buvo ir tam tikras lietuviško mito apie Bultariją sugriovimas. Pamenu, prieš kelionę net vyko debatai viename forume, ar Bulgarijoje yra kas nors panašaus į kalnus, ar tik kalvos ;)

2013-07-26 13:14

Viskas, susigundžiau. Nerealu!

2013-07-28 14:47

Apie Bulgariją turiu prastus prisiminimus. Ypač gerai prisimenu, kaip atsitiktinumo dėka pavyko pabėgti nuo banditų.

Viskas šiais laikais greitai keičiasi, o po šio pasakojimo matau, kad verta dar kartą ten nuvažiuoti ir nutrinti senus prisiminimus naujais :)