Bordo regionas, išvirtęs į netikėtą viešnagę Prancūzijos Baskų krašte (Gascony) arba labai subjektyvūs pasisakymai apie kelią, maistą, filosofines nuotaikas ir visatą.

2012-06-21 11:52

Labai smagus pasilakstymas po nuostabų kraštą. Vėl užsimaniau paklampot po didžiąją kopą, o pietums anties kepsnio su naminiu vynu:)))

2012-06-22 10:48

Smagumėlis paskaityti šiltas keliones, bet labiausiai džiugina ,kad liko savaitė ,kai Tuko širdis darys Tuk,Tuk,Tuk...:))))

2012-06-22 16:39

Labai patiko pasakojimas, o jau pirma nuotrauka, tai... tikiu, kad žemyn leistis visai nesinorėjo...
Ir sutinku su paskutine pastraipa, nes aš iš tų, kurios sugrįžus po kelionės niekada neaplanko mintis, kad visur gerai, o namie geriausia :)
Ir kažkaip net suintrigavote su tuo kuro užpylimu, nes greit ir mums penkioms ,,beveikblondinėms" reikės tai pirmą kartą pačioms daryti Ispanijoje :))

2012-06-27 14:52

@Linosa

Mano paminetas benzino pylimo procesas vyko Bordo, O ten, jei jau ikisai i baka kraneli - tai banko korteles i automata neikisi niekaip. Taip va ir buvom strige :) Visus automatus ir visas savo korteles degalineje isbandem kol ,,nusvito" kur cia ,,suo pakastas".

O ispanijoje teko susidurti su tokiom ,,pazengusiom" degalinem: turi apsiskaiciuoti kiek nori i baka supilti - ir is anksto sumoketi. Tikras galvos skausmas jei tavo uzdotis yra pripilti pilna baka ir tu ne velnio nesuvoki kokio jis dydzio ir kiek ten tu litru degalu truksta..