Baltarusija: 1,5 mėnesio kelionės po Pietryčių aziją startas – Minskas

2012-02-05 20:02

Labai patiko. Įdomiai pateiktas Minsko portretas, žvelgiant europiečio, o tuo labiau lietuvio akimis. Labai tiksliai apibūdinta buitis, oficiali aplinka, žmonių bendravimas. Aš per parą nesugebėčiau tiek pamatyti, o tuo labiau aprašyti istorijos spiralėje užstrigusio miesto. Sovietmečiu Minske buvau kelis kartus. Važiavau pirkti kostiumo, miegojau geležinkelio stotyje. Teko lankytis jame pakeliui į Brestą, Mogiliovą, Maskvą. Man tai buvo didelis, beveidis didmiestis be senamiesčio su viena bažnyčia. Sovietų imperijoje buvo daugybė tokių bedvasių miestų, šis buvo arčiausiai. Gal dėl to nenoriu kirsti rytinės Europos Sąjungos sienos. Patiko, jog parašytos kainos išverstos į litus. O šmaikščiai pateikta informacija neleidžia suabejoti komunizmo pergale.

2012-02-16 16:08

10 balu :) ir uz pasakojima ir uz humora. Net asarele istrysko beskaitant apie liezuviais beplakancius ledu valgytojus :) nostalgijos kiek.... et ...