Atostogos Ispanijoje (3 dalis Benidorm)

2012-04-19 11:15

Gerai susiskaitė pasakojimas, ir išvis Apokai, "respektuks" jau vien dėl to, kad vokiečių aviganį ir pavadinai vokiečių aviganiu, o ne "vilkšuniu" :)))

O iš visos kelionės tai man, kaip Leonės ir "spagečių" gerbėjui tai be abejo labiausiai patiko įspūdžiai iš texas hollywood :)

2012-04-19 15:19

Apokai, Apokai , čiut neapalpau tas krevetes išvydus :):)) baisingai mėgstu tuos valgymus :):))
Iš viso superinė dalis - urvinis butas žiauriai patiko, o ir dar toks draugelis iš mūsų mylimųjų šunų veislės.... Paskui ta balkoninė terasa su vaizdu į jūrą- ten gyventi galima amžinai :)) -- ir daug dar visko vardinti galima - vienu žodžiu- fantastiskai graži kelionė

2012-04-19 15:20

Na, kai toks vaizdas per langą tai į jokius restoranus ir nesinori eiti, o dar tokiam dangoraižiniame kurorte...Ir jei ne tas gražuolis namukais aplipęs kalnas, tai į tokį miestą aš nė kojos nekelčiau, o jei kiti miesteliai dar labiau nepatiko, tai mano aplankyta Nerja jau kaip rojus atrodo...
O mes moules ir krevetes tai ant sviesto kepdavome - tikrai skanu, tik krevetės sunkiai luposi, o dar prie vyno ar jų hereso, tai tikras gėris :)

2012-04-19 15:53

Kadangi aš jau 12 su virš metų draugauju su tokiais "Vokietukais", tai kažkaip kitai vadinti ir ranka nekyla, juolab, kad "vilkšunis" savaime yra kažkoks retai pasitaikantis hibridas. Dėl tų Hollywood'u, tai mes su linosa jau senokai negalim susitarti, verta ar neverta, kad įdomu, klausimų nekyla, reikėtų dar kokios nuomonės:)))

Urvinis butas, kaip, beja ir Hollywood'as, linosos nuopelnai, o vat balkoniuką pats susiradau, faktiškai jis ir dar tas begaliniai didelis smėlynas buvo pagrindiniai kriterijai, nes, kaip supratot, į tą miestą faktiškai kojos ir neįkėlėm normaliai. Manu, kad geriau paieškojus, galima ir mielesnių vietų surasti, bet tokio vaizdelio pro langus tai nežinau:)))

Man tai skaniausios moules yra kumpis, bet ten, matant kainas ir kokybę, neįmanoma atsispirti. Gal šiemet pamėginsim ir pasikepti, manau, prie Atlanto jų nebus mažiau.

2012-04-19 19:09

Nemėgstu diedams rašyti komplimentų .
Bet tavo kelionių aprašymai veža.:))))

2012-04-20 08:55

Ačiū, TUKAI, tu tikras draugas:)))

2012-04-23 11:42

Tik ką grįžau pats,tai dar neperskaičiau, bet vakare - perskaitysiu.
Tikiuosi pasimatysim Klaipėdoje, parsivežiau buteliuką "Skenderbeu".Skirtas keliautojų susibėgimams.Kol kas.