Armėnija. 1989 metų ekskursija

2012-09-29 09:56

Labai mielai perskaičiau, paskaityčiau ir tris kart ilgesnį straipsnį apie šią šalį. Man Gruzija ir Armėnija paliko labai didelius įspūdžius, buvau kelis kartus, nepamirštamos dienos, žmonės, nežinau iš kur jaučiu nostalgiją tiems kraštams. Didelę nostalgiją. Dabar regime daug viskuo persisotinusių šalių, jose miela, tačiau beveik visada kažko trūksta. Prie šitos Garni šventovės armėnai mums buvo surengę pikniką, jie piknikų meistrai buvo jau tada. Vaizdus matau iki šiol, netoliese snieguotos viršūnės, šalia žaluma, sirpsta vynuogės...

2012-09-29 13:24

Tradiciškai armėnai save kildina iš Hajko, kuris buvo Nojaus anūkas.
Tai yra seniausia pasaulyje valstybinė bažnyčia ir viena seniausių krikščioniškų bendruomenių.
Laibai noriu į Armeniją.
Bet kolkas keliones renkamies į kitas šalis.
brangios tos kelionės į Kaukazą:)

2012-09-29 14:04

Labai geras-trumpas, informatyvus ir aiškus pasakojimas. Taip pat man labai patinko bendros žmonių nuotraukos, ne kaip dabar su skaitmeniniu pleškina bet ką ir po 3 foto toje pačioje vietoje su skirtingais žmonėmis. Ech..reiks kada gavus proga lėkti i Kaukazą, nes atsibodo tik girdėti apie jų nuoširdų svetingumą :)

2012-10-02 08:35

Aš irgi 1989 metais buvau Armėnijoje. Tai buvo jau antra kelionė į šią gražią šalį. Prieš tai keliavome po Gruziją ir Armėniją trise. O tuomet buvo organizuota kelionė. Buvome visuose čia paminėtuose objektuose. Tikrai labai šilti prisiminimai. Lyginant šias dvi įdomias ir originalias šalis, Armėnija mano prisiminimuose laimi prieš Gruziją. Mums bebūnant Jerevane, buvo įteisinta dabartinė valstybinė Armmėnijos vėliava ir iškelta, matėme fontanų aikštėje. Armėnijoje užtekdavo pasakyti, kad iš Lietuvos ir atsiverdavo visos slaptos durys į sandėlius, kur būdavo deficitai. Jie važinėdavo Volgomis "GAZ-24". Dienomis būdavo ekskursijos. Po jų deficitų paieška. Po to šventės su armėnais. Jei nusibosdavo švęsti, važiuodavau per Jerevaną visuomeniniu transportu (metro, autobusu), pavyzdžiui pažiūrėti memorialo 1915 m. genocidui atminti. Temstant tai įpatingai sukrečianti vieta, ten vėjas sukelia gaudimą, veriantį širdį. Tamsoje keliaudavau po Jerevaną ir "kaifavau" nuo tos senos, originalios kultūros. Turėjom ir nuotykių. Aš buvau išrinktas grupės gido pavaduotoju. Man reikėdavo surinkti pinigus arba susiorientuoti kur išvažiavus ir nepamesti bendrakeleivių. Paskutinę dieną išvažiavom autobusu į aerouostą, skristi į Vilnių. Lygiai pusiaukelėje paaiškėjo, kad viena panelė neturi paso. Sprendėm, ką daryti. Važiavom "Turistu", kuris negreitas. Jei grįžti atgal į viešbutį, galim nespėti į lėktuvą. O be vieno grupės nario skristi negalime, tada buvo sąrašai. Pagavome taxi ir keliese važiavom į viešbutį, pasą radome po čiužiniu jos lovoje. Visi spėjom į lėktuvą. Pamatėme labai daug. Dar parsivežiau krištolinį šviestuvą. Jo pirkimui į Armėniją vežiausi įrankius, kad prekę išardyti ir saugiai supakuoti.

2012-10-02 12:56

Ech... pakalbejai, parasei... Mano viena bendradarbe kaip sykis siais metais keliavo po Armenija, tai teko nuotraukas pamatyt. Grazi salis.

O ir vyno butelaiti lauktuviu parveze, tai megavausi Armenisku granatu vynu - baisiai geras. Nieko nepridursi.

O del konfliktu tarp armenu ir azerbaidzanieciu - gryna teisybe, jie ir dabar be proto konfliktuoja, o ir tai perauge iki liaudies paranojos lygio... Is savos patirties kalbu :D dirbu armenams priklausanciam viesbutyje, ir neseniai teko aptureti 2 kartos pusiau azerbaidzianiete - uzvydo kazkur kad cia armenu yra, tai vos ne iki isterijos visus privede, kiekviena tamsesni uz rankos graibe ir klause ar ne armenas :D :D :D vis po stalu ieskojo, vis sake kad pas mus nenakvos, nes dar nugalabysim :D :D :D kaip ir juokinga kaip ir ne....
Nu bet armenai is savo puses siuo klausimu irgi ne ka geresni.
Taip kad bunant Armenijoj sio klausimo liesti nerekomenduociau, tas pats su Azerbaidzanu. O tai bus 100 kartu baisiau nei serbai su Kosovo klausimu. Patikekit.

O siaip zmones jie gal ir svetingi, ir faini, kol esi tenai - bet dirbti su jais niekam nerekomenduociau :D