Savaitė Rumunijoje

2019-02-12 15:56

Labai patiko. Užjaučiu dėl mašinos gedimo. Atrodo nelabai svarbi ir net paprasta dalis, bet kiek nervų kainuoja ir iškreipia kelionę. Net ir tokiomis sąlygomis daug pamatėte. Garsusi Transfagarešanas net 2 kartus įveiktas, pirmas iš bėdos. Jūsų pusę objektų esu matęs ir jie užkabino, kad norėčiau ir kitus pamatyti, po 7 miestų Transilvaniją pasimalti.

2019-02-13 17:00

Turbūt tai pagrindinė priežastis, kodėl aš dar neaplankiau Rumunijos, nors seniai planuoju - nenoriu ten su savo mašina. Pirmiausiai tai gaila beveik keturių kelionėj prarastų atostogų dienų, o ir tokie nemalonumai svetimoj šaly greit nesisprendžia. Kadangi keliai ten tikrai prasti, tai tikimybė, kad kažkas gali sulūžti gana didelė, o ir naujos ir patikimos mašinos neturiu tokiom kelionėm. Ir dar dėl to, kad nebuvo ta kryptimi tiesioginių skrydžių - dėlioji, dėlioji tuos persėdamus skrydžius ir spjovęs nusiperki ten, kur yra tiesioginis, nors neseniai atsiradęs į Bulgariją, priminė senus norus.

2019-02-13 17:36

Pirmas gedimas neturėjo nieko bendri nei su šalim, nei su keliais, o del padangos, ir Lietuvoj galima taip į duobę pakliūt

2019-02-13 20:12

po to kai Lenkija smarkiai padirbėjo su keliais , kažkaip tos automobilinės kelionės visai nebaisios. yra daug ir privalumų, prisikrauni ką nori , kiek nori, 4 žmonėm į Balkanų kraštus ar tą pačią Rumuniją (ji vis dar laukia mūsų) finansinių alternatyvų turbūt nelabai.

2019-02-14 08:25

Aišku gaila, kad nepamatėte to, ką planavote, bet svarbiausiu keliu pravažiavote.

2019-02-14 21:11

Užuojauta dėl prarasto laiko. Pro Rumuniją važiavau vieną kartą, per kalnus su visais žmoniu prijaukintais gyviais pakeliui, diedais, ganančiais vieną karvę, obuolius pardavinėjančiom bobom (ne blogaja prasme, aš feministas :) ) prie kelio ir padangų remonto dirbtuvėm tik pasibaigus dar turbūt romėnų grįstiems kalnų keliams - 30 km/h vidutiniu greičiu. Važiuočiau dar, nes čia jums be Vokietija su savo autobanais. Čia - švogerių kraštas :)
Ačiū už pasakojimą!

2019-02-16 23:07

Velnias. Galvojau cia Rumunija pasimirso :) aciu uz pasakojima.
Jau suplanuotos pirmos 5 dienos i Rumunija ir pas mane. Dar liko savaite, bet itariu tai bus pietu karpatuose.
Aciu
Ar buvo vieta, kur sirdis lieptu pasilikt ilgiau nei 1 dienai?

2019-02-16 23:46

Man labiausiai isimine kalnai, ten galeciau dar pabut, pasivaiksciot.