Nuo Krokuvos iki Tatrų

2018-07-23 08:52

Ne, į koncentracijos stovyklų tikrai nelankysime. Bet į Krokuvą mielai sugrįžčiau. Ir nuotraukų norisi)

2018-08-09 18:04

Aruna, Įkėliau nuotraukų, buvau išvykęs. Krokuva vienas miestų, kur galima rasti ką nors nematyto.

2018-08-17 07:49

Krokuvoj buvau tik vieną kartą ir tai darbo reikalais. Panašu, kad reikia paplanuot kokiam ilgesniam savaitgaliui. Ačiū už pasakojimą!

2018-08-17 15:50

Krokuva verta lietuvių dėmesio vien dėl istorijos, kai pilies katedroje ar gatvėse daug žinomų vardų ir pavardžių. Miestas senoviškas, didelis, bet kartu ir kompaktiškas. Varšuvoje už vairo esu pasiklydęs daug kartų, o Krokuvoje niekada. Ji įdomi visais metų laikais. Pavyzdžiui spalį, kai pas mus tikras ruduo, ten dar būna gero oro ir net esu matęs kempingavimo- piknikavimo sezono pabaigos šventę.

2018-09-03 20:22

Krokuvoje buvau 2 kartus ir dar kartą nebenorėčiau. O į Zakopanę sugrįžčiau. Ir, beje, jei dabar rašyčiau apie tą kelionę, tai visai kitaip tas pasakojimas gautųsi.

2018-10-25 22:21

Jūsų rašymo maniera - nuostabi! Tiesiog gaudžiau kaip orą kiekvieną sakinį.Turite ne tik keliauti, bet ir rašyti. Ačiū!

2018-10-25 22:35

Ačiū. Reiks pasistengti. Mėgstu keliauti ir rašyti. Bet rašymui reikia įkvėpimo tuo metu. Kartais galvoje gimsta keli ketureiliai, kad reikia skubėti užfiksuoti, jog neišgaruotų. Rašant būna parašius frazę, supranti , kad reiks atidėti. Ne dėl laiko trūkumo.