KARALIAI, CEPELINAI, 300 KM Į VAKARUS NUO KLAIPĖDOS. ÖLAND.

2018-11-05 21:26

Šaunuoliai, kad namie nesėdit. Labai įdomi sala, kurios greičiausiai neteks pamatyti, bet gi moki papasakot taip, kad tikrai norėčiau :)

2018-11-08 13:32

Labai patiko. Jei kas pekeltų iš rytinės pakrantės į Gotlandą ar Olandą, mielai pavažiuočiau. Nuotraukytės nuostabios, dronas irgi savo padaro. Akmenų ir medžių daugiau nei pas mus. Europoje liko 5 neaplankytos šalys, viena jų balta dėmė - Švedija...

2018-11-09 20:45

Puiki sala, tik nežinau ar man ten sezono metu patiktų. Turbūt prakeikčiau namukų ant ratų mylėtojus, nemokančius vairuot :D Gotlandas laukia savo eilės. O Švediją tikrai rekomenduoju, tik ji tokia didelė, kad vieno karto neužteks. Privaloma aplankyti Stokholmą, Gioteborgą, ežerus didžiuosius (gyvenimo per mažai, kad viską spėt), šiaurę, "vakarinę pakrantę". Keltai per Rygą nėra brangūs. Lauksiu kelionių pasakojimų! :)

2018-11-15 18:32

Nuotraukų pasakojime tai tikrai tokių užburiančių nemažai. Patiko.