DAR KELI PUSLAPIAI APIE KIRGIZTANĄ

Skaityti komentarus
2017-09-24 22:14

Spalvingas ir įtaigus pasakojimas apie egzotišką šalį. Anksčiau Kirgizija buvo "artimesnė" pagal tautų draugystės dogmą ir tai retas ten nukakdavo (išskyrus alpinistus). Aprašytas kanjonas iš viso negirdėtas.
Na, o stočių sukeliamos problemos man pažįstamos Lietuvoje, pritariu šimtu procentų. Neseniai buvau Varšuvoje. Tai ten centrinėje stotyje niekas nežino iš kur išvyksta autobusas. Ten turėjau daug laiko, tai radau nemokamą legalų WC prie metro sustojimo.

2017-09-25 12:30

Gražus kanjonas.
Ale kaip žmonės nuo patogaus gyvenimo kvailėja - tikisi užvažiuoti į kalnus mašina - neįtikėtina :) Nors ... matau tai kiekvieną rytą, kaip tėveliai ir ypač mamytės veža savo pilnametes atžalas į gimnaziją iki pat durų, grūdasi per pilnus kiemus trukdydami gyventojams išvažiuoti į darbus. Kas tose jų galvose? O juk naujom mašinom veža, reiškia dirba, uždirba, bet mąstymo nerasta - vienas egoizmas.

2017-09-25 15:09

Na taip,
keisti žmonės, patogumų išsikariavom, proto - nelabai...Linosos žodžius galėčiau įkelt į pasakojimą. Keista, tačiau tai vyksta kiekviename žingsnyje, kasdien.

2017-09-28 09:27

Kanjonas gražus. Apskritai gamta nenustoja stebinti kiekvieną kartą.
O paskutiniams pamąstymams tikrai pritariu.)))

2017-10-13 10:33

Įsivaizduoju, kaip smagu gauti dovanų kibirą aviečių!
Kanjonas tikrai gražus. Ir kaip visada - labai graži pasakojimo kalba.

2017-10-13 10:43

danmi,
kibiras aviečių ir man pačiam patiktų, o štai dėl kalbos - ačiū už gerus žodžius, tačiau norėtųsi geriau.