BALIO SALA, JAVA...

2017-11-16 21:38

Vilką mini,- vilkas čia. Mūsų šeimos narys išskridęs į Balį ir dar negrįžęs, nes daro Azijos 3 valstybių kelionę, kurioje Balis yra tolimiausias taškas. Aprašymas tikslus ir įdomus, o nuotraukos nerealios. Išvada- gražiausia vieta yra Idženas Javoje. Kiti: šiluma, gėlės, tropikai, vandenynas ten visur. O moterį reikia nusivežti savo, kitu atveju niekas nepriekabiaus. Šiuo atveju vyrai nuskriausti, gal neverti dėmesio ar per prasti, kad nepriekabiauja...

2017-11-16 22:52

Na, tikrai būtų įdomūs to Jūsų nario pagalvojimai. Į Balį žmonės žvelgia labai skirtingai. Tikriausiai, taip ir turi būti. Aš nelikau nusivylęs. Bet ir susižavėjęs nelikau. Tikriausiai prieš važiuojant reikėjo geriau pagalvoti -ko noriu. Nors klausimu "ir vis tik ko čia važiuoja žmonės" užsiduodavau kasdien.

2017-11-17 00:43

Puikus pasakojimas. Iš vienos pusės sala graži, iš kitos man Balis puikus pavyzdys kaip kelionės yra renkamosis pagal reklama ir įvaizdį. Dar 10 metu atgal tokio Balio niekas girdėt negirdėjo, o parašė Valgyk Melskis Mylek ir prašau, pradėjo plaukti turistai. Ir aišku šiukšliu jūroje niekas nerodo, kaip ir iškeltu kainu. Daug ka reiškia reklama, nors yra tiek puikiu kampeliu kurie gali pasiulyti daug daugiau nei top turistines vietos

2017-11-17 15:00

Nesirinkau pagal reklamą, bet taip jau skubotai išėjo. Iš tiesų patikėjau žodžiais - pirmapradė nekalta gamta- ir tikėjaus tai pamatyti. Deja. Sala iš tiesų įvaizdžių ir reklamistų gniaužtuose, maža to - dar ir kylančios nemažos sukčių bangos. Viskas tarsi ir nebrangu, bet pinigai, jeigu nenori stovėti vietoje, iš kišenių lipa gana spėriai...
Kuo toliau tuo labiau nemėgstu įvaizdžių, nei suįvaizdėjusių žmonių, nei suįvaizdintų vietų.

2017-11-17 15:22

Na to suturistinimo gal galima ir atseit ,,nepastebėti", bet tie kalnai šiukšlių... Tiek pinigų visokiems abejotiniems projektams iššvaistoma - kodėl negalėtų supirkinėti to plastiko, kad ir į minusą, gi tokiose neturtingose šalyse tą plastiką už pinigus net iš vandens išrankiotų, nereiktų po to už milijonus vandens vėžlių ar delfinų, prisirijusių maišelių, gelbėti :)

2017-11-17 17:21

Jo Lina,
tai kažkokios kai kurių šalių mįslės. Iš vienos pusės jie neturtingi, iš kitos - nieko nedaro, kad tokiais būt. Kaip aš žiūriu į ten vestuvaujančius, poilsiaujančius savo viešbučiuose, valgančius už baltų stalų - o kitoje tako pusėje šiukšlynai, iš vis labai daug ko nesuprantu.

2017-11-18 19:04

Kaip visada patiko pasakojimas. Toks tikras Alvydiškas - išraiškingas.
Kaip supratau, buvot ten spalio pabaigoje, lapkričio pradžioje. Tai nenuostabu, kad daug daug pensininkų - jauni moksluose, kiek vyresnių - vaikai mokyklose.
O šiaip pagalvojau - aš visai linkėčiau sau tokios senatvės. Nebūtinai lėkti į Balį, bet kur nors. Kad ne tik finansai, bet ir sveikata leistų! Ir visai man nieko tos išsipusčiusios senutės :-)

2017-11-18 19:44

Aš ne prieš išsipusčiusias senutes, Danmi, man kartais labai patinka žiūrėti į senatvės grožį, kartais į kartų jos grožį, kartais jis netgi žavi...Man labai nepatinka "rezervatai", kuriuose vien seni, ar vien keturiolikmečiai, ar vien turčiai... Mano nuomone amžiai turi painiotis maišytis, kaip buvo seniau...Turi papildyti vienas kitą. Tragiškiausias žmogus - mirštantis senelių namuose tarp senelių...Vadinasi - viskas viskas nuėjo veltui.

2017-11-20 08:44

Paieškojau lietuviškai Idženo- nėra. O rusų kalba kiek tik nori informacijos. Gerai, bent čia jis paminėtas )

2017-11-27 20:01

Apie Idženą Starkus su Radzevičiumi rašė https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1351711208200460&id=139406752764251 . Žavėjausi šia vieta tada skaitydama, žavėjausi ir dabar.