ДОБРЕ ДОШЛИ В БЪЛГАРИЯ - antra dalis

Skaityti komentarus
2017-07-24 15:41

Smagiai jūs čia :))
Beje, dėl vokiško eilėraščio pilnai sutinku - kankinausi ir aš mokindamasi, bet atsimenu iki šiol, deja tik pirmą eilutę ,, O tannenbaum, o tannenbaum" :) Tačiau didesnio idiotizmo už TSKP istorijos mokymąsi turbūt nebuvo.
Jūsų Tomas - retas egzempliorius, nes paprastai vaikai žuvį pamėgsta nuo kokių 25 metų, o graikiškas salotas mes Kretoje irgi kasdien valgydavom ir dar namie vakarienei pasidarydavom, taip, kad dėl piemenų salotų nenustebinot.
Aš į Rumuniją-Bulgariją seniai noriu, bet tas tarybinis prieskonis mane ir stabdo, tikriausiai irgi bambėčiau ir piktinčiausi viskuo...

2017-07-24 16:23

Buvau Bulgarijoj būtent tais tarybiniais metais ir ten tikrai buvo daug kas kitaip ir geriau nei pas mus. Šalis įdomi ir yra ten ką pažiūrėti. Tik dėl chamiškumo, tai ir pas mus jo užtenka ( ten kur gyvenate, jo mažiau) ir netgi jo sulauki iš jaunimo, kuris tų tarybinių laikų, net nematė. Taip, kad ne tame esmė. ))

2017-07-24 19:13

Aš tikėjausi prasčiau, mat esu buvęs keletą kartų darbo reikalais, todėl man tiko, nors ir kiek vargina sovietinis mentalitetas. Žmonai buvo sunkiau. Ji tikėjosi geriau.
Taip, tarybiniais metais Bulgarija buvo beveik siekiamumo viršūnė daugeliui. Tie, kas buvo tada, atsiliepia tik gerai. Bėda tik, kad Lietuva nuėjo į priekį toli. Gerai tai, kad potencialo Bulgarijoje daug - galima vystyt turizmą bet kuria kryptimi :)

2017-07-24 23:49

Patiko. Kaip visada ironiska. Butu idomu apsilankyt Bulgarijoj.
Vakar surengiau seimai ekskursija Panemune, stoviu Pagegiuose prie karalienes Luizos tilto ir susimasciau. Ar as pasiruoses nusiraut i kita realybe uz 100 metru.pravaziuot po galinga arka su uzrasu Rossija, sutikt Renault :) Logan taksi. Ar jau laikas?
Galbut prisipirkt kokio slavisko sudo, pilstomo spirito ar panasiai :)
Tikriausiai dar ne.
Kol kas pasu neimsim.
Aciu Silwio uz suzadintus sovietmecio prisiminimus :)

2017-07-25 12:22

Samis, nuotykiai būtų buvę garantuoti. Jei mažomis dozėmis, visai smagu :)
O Bulgariją tikrai verta aplankyti. Yra ką pamatyti. Tik jei važiuoti į viešbutį kur nors 3 eilėj nuo jūros ir būti ten savaitę, tada ne. Yra geresnių jūrų už panašią kainą.

2017-07-28 15:08

Čiotkos foto su tuo dronu.. Visiškai kita perspektyva. Ai laik! :)

2017-08-02 10:17

Nuostabus pasakojimas, dar nuostabesni P.S.
Šįmet teko lankytis Ukrainoje, tiesa, vakarinėje jos dalyje. Likau šalimi sužavėta, nes tikėjausi blogiau, o radau geriau. Todėl pradėjo suktis mintis ir apie Bulgariją. Didžiausias masalas yra žemos kainos, tačiau yra ir noras palyginti savo šalį su kitomis buvusios SSSR ar bloko šalimis. Keliauju visuomeniniu transportu, todėl vis dar nedrąsu. Bet jei pavyko Ukrainoje, gal pavyks ir Bulgarijoje?

2017-08-02 10:38

Aha, dronai atskleidžia dar nematytą, arba labai mažai matytą ir anksčiau labai brangią perspektyvą, praktiškai už dyką.

Tikiu, kad jei pavyko pakeliauti po Ukrainą, kelionė į Bulgarija bus kaip kelionė traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno. Tai vis tik Europos šalis nors ir su šiek tiek sovietiniu mąstymu. Bet tai nekenkia ir netrukdo keliauti :)