2010-01-27 21:47

Sveik mieli keliautojai,patarkite kaip pigiau nusigauti iki Tenerifės ar Grand Kanarijos , nes iš Vilniaus lėktuvų gana brangų .Ačiū.

2010-01-28 17:34

Sveiki, nezinau apie kokia suma Jus kalbat ir kokie kiti kriterijai renkantis kelione (planuojat isanksto ar tinka ir paskutine min, ieskot tik nakvynes ar nakvynes su maitinimu), bet pigiau nei pirkti bilietus Vilnius -Tenerife yra tokie variantai:
- ieskoti su Ryanair is Kauno su 1 ar 2 persedimais;
- paieskoti akcijiniu bilietu i Barcelona ar Madrida, o tada jau su vietinem avialinijom i Kanarus. Labai neblogas puslapiukas yra www.rumbo.es Jis ispanu kalba, bet ir nemokant ispaniskai galima susigaudyti. Jame buna ne tik skrydziu gerom kainom, bet kelioniu paketu, pvz. skrydis(is Barcelonos ar Madrido)+viesbutis;
- per lenku agenturas is Warsuwos. Buna geru paskutiniu min, isankstinio pirkimo nuolaidu. Be to per lenkus daznai labai apsimoka skriste ne savaitei, o dviem, nes kaina gali skirtis tik 500-800 zlotu.

2010-01-29 15:15

Paskutinė minutė netinka.
Mane domina tik kelionė. Žiūrėjau per Rynair, bet gal yra ir kitų neblogų variantų.