2018-03-05 13:03

Pradedu kaip naują temą, kur talpinsiu ir lankytojų tikiuosi, kad pasidalinsime informacija naudinga visiems vienaip ar kitaip ;)

2018-03-05 13:04

18-mečiai po ES šalis traukiniais galės keliauti nemokamai
Europos Komisija numatė lėšas, kuriomis numatoma galimybė šiemet 18-mečiams ES gyventojams suteikti nemokamą „Interrail“ bilietą, leidžiantį nemokamai keliauti beveik visais traukiniais Europoje.
Europos Komisija (EK) numatė šiai programai skirti 12 mln. Eur. Bandomoji programa turėtų prasidėti jau šią vasarą, joje gali dalyvauti per 20.000 jaunuolių, kurie turėtų įgyti teisę nemokamai keliauti traukiniais tris savaites per dvejus metus.
Briuselio teigimu, ši programa suteiks galimybę jauniems europiečiams pažinti žemyną, o taip pat geriau sujungti jaunus žmones Europoje bei skiepyti jiems pagrindines ES vertybes.

„Svarbu tai, kad mes siūlome visiems jaunuoliams galimybę išplėsti jų horizontą ir pažinti kitas valstybes. Švietimas nėra tik tai, ką išmokstame mokyklos klasėse“, – sako Tiboras Navracsicas, ES komisaras, atsakingas už švietimą, kultūrą, jaunimą ir sportą.
Jaunuoliai iš visų ES valstybių, kurios priklauso „Interrail“ tinklui, turės teisę gauti nemokamą bilietą. Tokia galimybe galės pasinaudoti ir šiam tinklui nepriklausančių Lietuvos, Latvijos, Estijos, Maltos ir Kipro gyventojai.

Konkretus skaičius jaunuolių, kurie įgis tokią galimybę, kol kas nėra aiškus. Žinoma, kad programoje negalės dalyvauti žmonės, kurie patenka į kitas ES iniciatyvas jaunimo politikos srityje.

Skaičiuojama, kad iš viso galimybė kiekvienam ES piliečiui, sulaukusiam 18-ojo gimtadienio, suteikti nemokamą traukinio bilietą trims savaitėms, kainuos per 1,3 mlrd. Eur per metus.

Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/2018/03/05/18-meciai-po-es-salis-traukiniais-gales-keliauti-nemokamai#ixzz58s5OsXCR