2012-11-06 20:33

Noriu pasidalinti įspūdžiai apie visados žalią šalį Šrilanką. Vykome 2012-01-02 d. iš Varšuvos. Lenkų agentūroje (susisiekėme telefonu) pirkome kelionės paketą t.y. skrydį ir viešbutį. Keliones šalyje organizavomės patys. Taigi iš Kolombo oro uosto agentūra nuvežė mus į pasirinktą dviejų žvaigždučių viešbutį, kurio pilnai pakako geram, kokybiškam poilsiui. Gavus tik pigų skrydį ir savarankiškai užsisakius poilsį prie jūros reikia žinoti, kad nuvykimas iš oro uosto iki vietos gali būti ekstremalus, nes keliai siauri, juose karaliauja pėstieji, gyvūnai bet ne automobiliai. Greitis keliuose vos 40 galimas. Tik vienintelėje autostradoje galimas greitis 90, tačiau tai tik vienas greitkelis, kuris yra visoje šalyje ir dar mokamas. O kadangi jie taupūs tai jus tikrai pavežios taip, kad kelionės pradžia gali iškart nuvilti. Todėl turėti geros ir patikimos kampanijos vairuotoją reikėtų iškart numatyti. Būtinai parašysiu vyruko kontaktus, kuris mus po visą salą vežiojo. Šrilankoje šilta ir drėgna. Temperatūra mums keliaujant buvo apie 35 laipsnius. Nuvykus į viešbutį, kuris buvo ant Indijos vandenyno kranto, netoli Gale miesto, sužavėjo aplinka. Smėliukas toks, kaip mūsų Nidos paplūdimyje, todėl nenuostabu, kad vandenyno vėžliukės naktimis išropodavo į sausumą dėti kiaušinių. Už tokį reginį arba bent jas pamatyti kiti mokėdavo pinigus, o mes vakarais vaikščiodami paplūdimiu turėjime progos jas tiesiog užklupti dedančias kiaušinius į išsikastą duobę. Pirmą vakarą veržėmės į gatvę ir norėjome nukeliauti iki vietinio restorano, kad pradėtume pažintį su šrilankiečiais ir aišku rastume vietinę agentūrą, kuri padėtų pasiekti suplanuotos kelionės miestus. (Maršrutą dėstėmės iš namų ir internete ieškojome, ką verta būnant saloje apžiūrėti.) Tik išėjus iš viešbučio teritorijos prisistato tuk- tukas ( triratė – trivietė transporto priemonė: kurioje telpa vairuotojas ir du keleiviai), kuris pasisiūlo mus nugabenti, kur tik norime. Taip ir užmezgėme pažintį su vyruku, kuris turi licenciją aptarnauti turistus, o gal tiesiog juos vežioti, nes dokumento jų kalba neįmanoma įkirsti. Pasiimame jo vizitinę ir jau pietaudami svarstome, kaip susigaudyti kainose ir nebūti apgautiems. (Tiesa pietų žuvies restorane teko laukti apie 2 valandas. Virėjas niekur neskubėjo, o mums gerokai prailgo. O mūsų vairuotojas kantriai laukė, kad galėtų mus pargabenti į viešbutį.) Dar tą patį vakarą vaikčiojant prie vandenyno prisistatė ne vienas vyrukas, su rekomendacijomis iš įvairių buvusių klientų ir vietovių nuotraukomis siūlydami keliones. Buvome girdėja, kad su jais neprasidėti, nes jie tik perpardavinėtojai, kurie neturi nei kuo vežti, nei kas veža. Taigi ištyrę ką jie siūlo ir kokios kainos, jau galėjome drąsiai laukti susitikimo su mūsų tuk – tuko vairuotoju. Jis atvyko mums paskambinus ir sutartą valandą prie viešbučio. Beje, jis buvo punktualus ir tai jau darė įspūdį, žinant, kad jie niekur neskuba. Atvyko jis su mikro autobusiuku, kuriame yra kondicionierius -veikiantis ir telpa visa mūsų keturių žmonių kompanija. Greitai išdėstėme ko norime ir kiek laiko tam norime skirti, sutarėme kainą ir paspaudėme rankas. Viskas įvyko greitai, net patys stebėjomės, kaip gali žmonės skirtis. Sumokėjome rankpinigius ir ant vizitinės paprašėme parašyti suma, kurią įmokėjome su parašu, kad turėti bent kokį garantą. Vienam žmogui 5 d. kelionė kainavo ~150 eurų. Aplankėme Kandį ( botanikos sodą), Dambulą, Sigiriją, Adamo kalną, Nuvara Elija ( arbatos kalnai). Eiliškumo jau nepamenu. Matydamas mūsų susižavėjimą gamta, kriokliais vis papildomai užveždavo, kur apsilanko tik vienas kitas turistas. Esame jam dėkingi, nes buvome sužavėti tai ką pamatėme ir patyrėme. Turiu pasakyti, kad į Adamo kalną lipti reikia naktį ir jeigu žmonės jauni, sveiki ir stiprūs reikės apie 4 val. užlipti ir tiek pat nulipti. Saulė patekėdama kalnuose atveria neišdildomą įspūdį. Taigi keliaukite Su Sendžiu ir Sirijumi 0094-(0)779478208 , +94(0)777 911 629 tikrai nenuvils ir nepaves.

2019-08-08 15:14

Dėkui, puiki informacija, kaip tik pravers, ruošiantis į Šrilanka. Klausimas, ar yra kažkokių apribojimų, dėl įvykusių neramumų?