2010-07-15 10:02

Š.m. liepos 23 d. -Sabilėje (netoli Kuldigos) vyks vyno šventė , o 23-24 d. Ventspilyje vyks miesto šventė ,kur bus bandoma "nuausti" didziausia pasaulyje kilimą iš gėlių. Tai nuostabus savaitgalio praleidimas.Siulau.

2010-07-18 13:41

Šią savaitę keliavau po Latviją. Buvau Sabilėje. Jaukus, mažas, latviškas miestelis. Jo herbe vynuogių kekė. Joje yra šiauriausias Europoje Vynuogių kalnas. Ten ypatingas mikroklimatas. Abavos upės slėnis, miestelis pietinėje- vakarinėje šlaito dalyje (šiltojoje). Už miesto keli km yra garsusis Abavos krioklys. Jis apie 2 m aukščio, vizualiai atrodo žemesnis ~ 1m. Nebridau, nematavau. Prie jo prašo pinigų, buvau vakare- nemokėjau. Vyno kalnas aptvertas, mokamas. Bet jis gerai matyti per tvorą. Aš pasiėmiau "vietinį gidą". Užkalbinau centre vietinį bedarbį. Jis visur apvedžiojo, papasakojo. Ten yra dar piliakalnis, kartuvių kalnas, bažnyčia, graži freska ant išorinės namo sienos. Daviau "gidui" latą, tai jis liko patenkintas, aš irgi. Netoli yra Kandavos miestas- didesnis ir įspūdingesnis. Vykti reikėtų pro Tukumą, Duobelę. Nes kiti keliai ten žvyrkeliai, Latvijoje labai sausa, kybo dulkių stulpai, o upėse mažai ten vandens.