2019-06-16 02:15

Su draugu planuojam kelionę po Norvegija ir ieškom 1-2 žmonių, kaip žinia šalis nepigi tai su didesne kompanija gal pavyks kažkiek sutaupyti.
Mums po 26metus, abu iš Vilniaus, butu gerai jei būtumėt panašaus amžiaus, bus paprasčiau bendrauti, paneles irgi galit drąsiai rašyti tikrai nesikandžiojam. Keliaujam ganėtinai intensyviai, per ilgai vienoje vietoje neužsilaikom, miestuose apžiūrime tik įdomiausias vietas, nakvynei ir maistui stengiames daug neišleisti, tad į prabangius viešbučius ir restoranus vargiai užsuksim. Įspėjimas: keliaujam tikrai intensyviai, nes norim kuo daugiau pamatyti, tad pati kelionė gali būti varginanti, nors tikiuosi, kad pamatyti vaizdai turėtu tai kompensuoti...
Kelionės trukmė apie 2sav. važiuotume su mašina (2017m, dar garantine) greičiausiai keltu iš Latvijos plauktume į Stokholmą apžiūrėtume miestą ir judėtume link Oslo iš ten į Tronheimą, paskui per fjordus važiuotume iki pietinės šalies dalies (pakeliui aplankant gražiausias vietas: fjordus, ledynus, krioklius, troliu laiptus, sakyklos akmenį, trolio liežuvė...tai pat greičiausiai Bergeną), iš ten į Geteborgą. Nuo šitos vietos žiūrėtume kokia situacija su finansais ir laiku, esant galimybei kelionę pratęstume į Malmę ir Kopenhagą. Į šiaurine Norvegijos dalį nevažiuosim, nes jai reiktų dar bent savaitės, deja darbas to neleidžia. Sprendžiant iš 2018m vasaros kelionės po Europą patirties, kelionė kainuos ~1500eur žmogui, tikimės pigiau, bet pastaroji kainavo 2000 (2 žmonėm už 2 sav.) ir joje nebuvo keltų. Kuras, maistas, keliai ir nakvynės Norvegijoje manau ir bus brangesni. Jei kelionė domina ir kaina negąsdina, drąsiai rašykit, galėsiu smulkiau papasakoti apie kelionės planą. Gaborasiles @ gmail.com arba 868 4O4 246