2010-09-27 08:39

J.Vireliūno svečių namai Biržuose: jei nepatiksite, išvaikys (anot, paties savininko), jei ką nors paliksite ir sugrįžite atsiimti, sužinosite, kad likote skolingi ir todėl savo daiktų atgauti nebegalite. Ir šiaip, labai nešvaru: voratinklių pilnos pakampės, indai apskretę, patalynė, panašu, neskalbiama.
Ir dar - žiūrėkite po kojomis, nes įminsite...

2010-09-27 11:43

Loreta ką ten veikai pas tą J.Vireliūną , kuris daiktų neatiduoda ir už ką likai skolinga?
Kaip dabar atsimenu, užsisakėme internetu Vokietijos kurorte apartamentus.Kažkoks Hansas atsiuntė adresą ir savo ofiso durų kodą dar rašo: kadangi ten nieko nebus tai užeisite ir pasiimsite raktus nuo apartamentų jie gulės ant stalo , pinigus (700 eurų tiek kainavo 4 kambarių prabangiai įrengti apartamentai 8 žmonėms) kada nors paimsiu.
Nepatikėsite, po keliu dienų jau pradėjome pergyventi: "kamu dengi plotit", bet vieną rytą skambutis į duris: labas aš Hansas atėjau pinigėlių.

2010-09-27 12:27

Su kolegom keliavom alaus keliu. Parašysiu ir įkelsiu pasakojimą, tik palauksiu, kol Mūza aplankys.

2010-09-27 12:41

Aš prieš porą savaičių bandžiau internete surasti kokią padorią vietą savaitgaliui praleisti šiaurės Lietuvoje (Biržai, Rokiškis, gal Anykščiai). Buvau pasiruošęs net ir visai neblogai sumokėti. Nepatikėsit, nieko neradau, todėl Loretos komentaras visiškai nenustebino, o tik patvirtino mano jau susidarytą nuomonę. O labai gaila:(((

2010-09-27 16:27

Kaip tai Apokai neradai- ten nemažai sodybu ir tokių visai neblogų - turiu minty daugiau Anykščių raj.
Loreta- ką ten pridarei pas Vireliūną, kad toks piktas :):):)

2010-09-27 16:52

Tas ir yra, kad gal sodybų ten ir yra, bet man nereikėjo sodybos, man reikėjo viešbučio su visomis iš to išplaukiančiomis..., o viešbučių ten nėra arba jie manęs netenkino, arba nesugebėjau surasti, kas yra vienas ir tas pats.

2010-09-27 16:58

Na, net pridaryti nereikėjo. Šiaip žmogus iš principo prieš savo svečius nusiteikęs.
Aprašysiu visus nuotykius savo pasakojime.

2010-09-28 09:59

Anykščiuose toks iš geresnių, tai Keturi kalnai