2015-06-04 07:01

Jūsų kelionei siūlome išsinuomoti keleivinius mikroautobusus Opel Vivaro, Renault Trafic.
Mikroautobusai, techniškai tvarkingi, paruošti kelionėms, apdrausti civiliniu ir Kasco draudimu su technine pagalba kelyje visoje Europoje ir daug kitokių privalumų. Visi mikroautobusai ilgomis bazėmis, sėdimos vietos 8+1 vairuotojo. Vairuoti gali visi, turintys B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Paros kaina nuo 35Eur.
Kreiptis šiais kontaktais:
868262289
www.uniauto.lt

-----------------------------------------------------------------------------------
Raktiniai žodžiai:
Nuoma, Opel Vivaro nuoma, Renault Trafic nuoma, mikroautobusu nuoma, keleiviniu mikroautobusu nuoma, keleivinio mikroautobuso nuoma, keleivinio opel vivaro nuoma, keleivinio renault trafc nuoma, ilgalaike nuoma, trumpalaike nuoma, automobiliu nuoma, isnuomojame mikroautobusa, nuomojame mikroautobusus, nuomojame opel vivaro, nuomojame renault trafic, uniauto, mikroautbusu nuoma Vilniuje, mikroautobuso nuoma, mikroautobuso nuoma vilniuje, uniauto, uniauto.lt, www.uniauto.lt