2011-05-20 19:07

Netoli Europos parko, yra sena, bet faina dvarvietė - Liubavas. Dvaro deja nelikę... O kadaise čia šeiminkaudavo Žygimantas Senasis, garsios Tiškevičių ir Radvilų giminės, meniškiejis Slizieniai. Likęs vandens malūnas su technologine įranga ir moderniai (bet skoningai) įrengta ekspozicija keliautojus supažindina su vandens malūnų technologija, malūninkų buitimi, bei garsiomis čia šeimininkavusiomis didikų giminėmis. Gražiai sutvarkytoje aplinkoje malonu tiesiog pasimėgauti upokšnio čiurlenimu, melodingomis paukščių giesmėmis ar žiogo smuiko griežimu.
Vertėtu pasivaikščioti po kaimelį išsidėsčiusi buvusioje dvaro teritorijoje.

Gero kelio ir sekmės palinkės Liubavo angelas. Įdomus pusrusys, akmens mūro ūkio pastatai ar griūvantys mūreliai. Senieji takai stebina didžiuliais pakelės medžiais skaičiuojančiais ne vieną šimtmetį. Tvenkinyje meškeriotojai bando susigauti gardžia vakariene, deja kol kas nei žvyno, nei uodegos... O kadaise tvenkiniai garsėjo žuvingumu. Kam pasiseks gal sutiksite arkliuką ar karvutę, o gal tik lojanti šuniuką. Man nuskilo pasigrožėti ir pasidžiaugti po tvenkinius plaukiojančia gražia antyčių šeimyna.