2009-11-17 10:42

Tarptautinė agentūra „[email protected]“ sudarė „Lenkijos miestų magnetizmo“ lentelę. Pačiu patraukliausiu miestu buvo pripažinta Krokuva. Antroje vietoje atsidūrė Lenkijos kalnų kurortas Zakopanė. Toliau sąraše - Varšuva, Čenstochova ir Vroclavas.
Daugiausia neigiamų įvertinimų sulaukė angliakasių regionai. Labiausiai atstumiančiais Lenkijos miestais pripažinti Bytomas, Valbžychas ir Silezijos Ruda.

2009-11-17 14:32

Kaip keista,o kur Gdanskas?

2009-11-17 16:05

Verslo patrauklumo atžvilgiu pirmauja - po Krokuvos ir Varšuvos - Vroclavas, Gdanskas ir Poznanė, kurie toli aplenkia tradicinius pramonės centrus.

2010-03-01 13:02

Info radau Vivatture 2010: Ostrudos-Elblongo kanalas-tai 150- metis hidrografinis paminklas ir technine prasme įdomiausias laivininkystės kelias Lenkijoje.Šiuo metu galite gėrėtis plaukdami baidarėmis arba laivų( kur įmanoma pasivažinėti žolėje esančias bėgiais judančiu laivų).

2010-03-01 18:17

Daugiau info Ostrudos-Elblongo kanalas: http://zegluga.com.pl/

2010-03-02 16:53

Jau mes planuojame ten nulėkti. Kai bus šiltą ir gražų. Labai neblogas variantas per Jonines, pas mus šventė daug išeiginių, o Lenkijoje darbo diena.

2011-02-14 20:31

Planuoju iš lėto pervažiuot Lenkijos rytine dalimi. Man tai tamsus kraštas niekada tenai nevažiavęs. Ką galėtumėt pasiūlyti tam krašte apžiūrėti. Važiuoju motociklu, dėl to daugiausiai dėmesio skirsim gamtai, urbanistikai.

2011-02-14 21:18

Tai, kad pakankami yra info šitame puslapyje susirask:-šalys-Lenkija.
Dar labai išsamus tiesiog enciklopėdinis Virgio pasakojimas
bet tai šiaurės Lenkija.
Bet po rytų Lenkiją nelabai kam teko keliauti . Nebent visiems žinoma Belovežo nacionalis parkas, Ojcovo nac.parkas, Krokuvą ,Veličkos kasyklos,Čenstochovos vienuolynas.

2011-02-16 00:41

Rytų Lenkija nėra tokia populiari kaip pietų ar šiaurės. Iš architektūros- urbanistikos objektų tarp Augustavo ir Bialysoko žinau tik 2. Pirmas- Osowiec Twierdza. Tai caro laikų tvirtovė miške, užpilta žemės pylimu. Į ją veža lenkai vaikus. Buvau per didžiuosius karščius, nepatiko. Kitas - Tikocinas. Tai žydų viduramžių sutvarkytas miestas prie Bialystoko. Tuščia didelė miestelio aikštė. Priklausė Goštautams. Pakraštyje baigiama atstatyti Zigmanto Augusto pilis. Šis dar pustuštis, bet gražiai atstatomas objektas man padarė didelį įspūdį. Pilis yra pervažiavus iš miesto per Narevo upę link Knišino.
Už Bialystoko galima vadovautis A. Bumblausko "Senosios Lietuvos istorija" : Vengrovas, Drohičinas, Biala.
O piečiau tai Liublinas, kurį reikia tiesiog pamatyti. Kazimierz Dolny ir už Vislos Janoviec. Tarp Liublino ir Vislos yra Naleczow, kurio mineralinis vanduo pas mus populiarus. Dar piečiau vienas gražiausių Lenkijos miestas prie Vislos- Sandomiežas.

2011-02-18 16:37

Dėkoju už patarimus. Dar įtraukiau Wigry, Seinus (nors ten mažai kas yr) kaip lankytiną vietą. Kiek narstydamas interneto platybes matau kad Rytinė Lenkijos dalis skurdoka lankytinomis vietomis. Dar norėjau paklaust, studijų laikais dėstytojas minėjo kad kažkur tai Lenkijos didikas susižavėjęs Venecija, pasidarė Lenkijoje ją, apie kokį miestą jis galėjo kalbėt, ne jau ta "Venecija" Augustavas?