2018-01-11 15:54

Perskaičiau ir aš šią knygą. Kaip, Cesiau nežinojai, kad keliauja žinomas aktorius, jei ten kas kelintam puslapy apie tai vis rašoma?
Šiaip visai patiko, tik kažkodėl nervino vieno iš jų pastovūs verkšlenimai kaip jis pasiilgo šeimos - kai tai pradėjo kartotis kas kelis puslapius - ėmiau tas pastraipas praleidinėti :) Net keista, kad tokiems jautruoliams menininkams, kurie bijo net gamtoje nakvoti, pavyko tokia sunki kelionė.

2018-01-11 20:08

Del Kerincio Irano sutinku, zymiai idomiau skaityti Mariaus Abromaviciaus Neboisa Iranas - Kita Menulio puse. Taip pat apie Gruzija pas ji puiki knyga.
Dalia Smagurauskaite, apskritai, pastaruju metu atradimas. Labai rekomenduoju Toskana ir Sicilija tiems kas planuoja ten nuvykti. Vargu ar artimiausiu metu kas nors is LT autoriu parasys issamesnes knygas apie siuos regionus.

2018-01-23 19:29

Man labai patiko V.Vilimaitės Šešeri metai Saigone,Vaivos Rykštaitės Viena Indijoje,Evelinos ir Karolio Iter vitae,E.Ir A.Bagdzevičių apie Pietų Ameriką.

2018-04-10 16:51

Tik ką perskaičiau ir norėčiau rekomenduoti Roberto Pogorelio knygą
,,Mokėk keliauti. Atnaujinta ir papildyta"
Labai daug naudingos info ir nuorodų savarankiškai organizuojantiems keliones. Maniau, kad bus eilinis tokio pobūdžio skaitalėlis, bet buvau maloniai nustebinta :)

2018-07-04 13:38

Sveiki. Tik perskaiciau geografo Vidmanto Smigelsko „10 000 tūkstančių kilometrų per Rusiją“ knyga. Kritiska, izvalgi, su idomiais faktais ir naudingais patarimais. Sakyciau siais laikais tokia kelione didesne egzotika nei Tailandas ar Dominika. Tirazas mazas 1000 egzemplioriu, bet jei pavyks rasti - rekomenduoju.