2009-11-04 11:09

A girdž? Nenervink.

Yra nemažai dalykų, kurie gadina kraują ir nuodija kelionę Tau ir aplinkiniams.

Iš jų numeris pirmas esi Tu pats. Jei nori išlaikyti sveikatą kelionėje, štai tau paprasti nurodymai. Laikykis jų ir viskas bus gerai.

1. Kol stovi eilėje prie registravimo, pasiruošk bilietą ir pasą. Nesiknisk kišenėje kaip idijotas, kai jau priėjo tavo eilė ir kai gaišini visų laiką.

2. Nesiginčyk dėl bagažo svorio. Šio ginčo dar niekas nelaimėjo. Jei registruojantis Tau pasakė, kad turėsi mokėti, reiškia, turėsi mokėti. Nedaryk scenų, neaiškink, kad tavo teta skrido čia pat ir nereikėjo mokėti. Ant bilieto parašyta, kiek bagažo turi teisę vežti nemokamai.

3. Kai atiduodi bagažą registruoti, galvok, kad matai jį paskutinį kartą. Taip bus ramiau. Maždaug 1 iš 200 lagaminų vėluoja arba yra pametami (dažniau vėluoja, atsiranda po kelių dienų) - tokia statistika. Juos pameta oro uostas, o ne avialinija. Nusipirk draudimą, o jei jam esi pernelyg šykštus, tai tavo problema. Bijai vilko - neik į mišką. Buvai perspėtas.

4. Neprašyk "apgreido" (perkėlimo į aukštesnę klasę). Tu gaišti savo ir visų laiką. Apgreidus gauna tie, kurie jų neprašo. Tie, kas juos gauna, paprastai skraido tiek, kad jiems nebereikia nieko aiškinti.

5. Lipdamas į lėktuvą, jei įsodinimas su vietomis, turėk įsodinimo taloną (Boarding Pass) ir prisimink, kuri tavo vieta. Vietos dažniausiai surašytos virš sėdynių.

6. Nebandyk patyliukais prasmukti į Verslo Klasės saloną, net jei jame yra vietų. Nemanyk, kad lėktuvo įgula durnesnė už Tave. Jie žino, kiek toje klasėje yra keleivių.

7. Jei kitame oro uoste tau reikės persėsti, nekelk bangų, neaiškink isteriškai stiuardesei, kad gali praleisti kitą lėktuvą. Nei ji, nei kapitonas, nei niekas kitas nepagreitins atvykimo. Jei praleisi lėktuvą, skrisi kitu. Ir atskridus, nepradėk visų stumdyti ir veržtis prie praėjimo. Nieko nelaimėsi. Jei Tavo persėdimas - minučių klausimas, ir tau lemta pagauti lėktuvą, Tave pasitiks tik išlipus ir palydės iki kito lėktuvo. Jei nelemta, tai nelemta.

Šaltinis: http://uzkalnis.com

2009-11-04 11:10

Briedai & nuošnekos *

Pats geriausias būdas nekęsti kelionių lėktuvu ir yra klausytis bobučių pasakų, kuriomis dalinasi kvaili keleiviai oro uostų laukimų salėse.

Aš labai daug keliauju, ir prisiklausiau nemažai. Čia mano mėgstamiausios nesamonės.

1. Boeing'uose daugiau vietos sėdėti, nei Airbus'uose, nes jie amerikietiški ir gamina lėktuvus storiems žmonėms. (TIESA YRA ČIA: atstumus tarp sėdynių nustato kiekviena oro bendrovė pati. Sėdynės važinėja ant bėgių. Daugiau vietos = mažiau keleivių = mažiau pinigų = arčiau bankrotas).

2. Airbus'ai greičiau skraido už Boeing'us ir mažiau krato (net gėda ginčytis).

3. Kai lietuviai vadina Airbus'us "Aerobusais", nes taip mat vadina rusai (Aэробус), o jau mūsų runkeliui jei Russkoje Radio pasakė, tai taip ir yra.

4. Rusų lakūnai geriausi pasaulyje, jie labai švelniai leidžiasi, o visi kiti labai daužo lėktuvus į kilimo taką (TIESA YRA ČIA: kratymas labai mažai susijęs su lakūno meistriškumu; be to, lakūnas nebando tau padaryti įspūdžio).

5. Saugos instruktažas yra nesamonė, jei jau krisime, tai vistiek žūsim. (TIESA YRA ČIA: įgula laikosi taisyklių, ir jų instruktažas triskart naudingesnis ausiai ir smegenims, nei kaimyno keleivio trijų valandų burbuliavimas apie savo gyvenimą Airijoje.)

Šaltinis: http://uzkalnis.com

2009-11-08 01:55

Manau, pirmiausia daug keliaujantis ir tikrai "protingas keliautojas" nesinervina dėl bendrakeleiviams kylančių klausimų ar problemų, o, esant galimybei, mėgina geraširdiškai padėti ar santūriai patarti.

Čia taip pat, kaip su etiketu - etiketą išmano ne tas, kuris baksnoja į kitų klaidas, o tas, kuris į jas nekreipia dėmesio.. :)

2009-11-09 12:01

Aš to bandyti nedarau, nes turiu per mažai kantrybės ir nematau reikalo su suaugusiais cackintis kaip su kūdikiais.

Savo tinklalapyje sudėjau trumpus patarimus, kuriuos mytrips.lt maloniai čia perspausdino. Jei kam nors nepatinka mano tonas, tegul neskaito ir eina į kitus tinklalapius.

2009-11-09 13:24

Tikrai apmaudu, jei mytrips taps asmeniniu Užkalnio puslapiu.

Kantrybės neturėjimas greičiausiai reiškia, kad ir pats skubate traukti lagaminus iš lentynos ir kuistis, kol lėktuvas dar nesustojo? Tai gal patarimai skirti pačiam? :)

Čia tik replika, nes tokiu tonu į diskusiją veltis nesinori.

2009-11-09 22:47

Man labai gaila, kad ką nors įžeidė mano pastaba. Aš tik norėjau pasakyti, kad visų mūsų tonas skiriasi. Mano yra nekantrus ir kategoriškas, toks buvo ir bus. Mano pastabos niekam nėra privalomos. Jei kas nors ieško neutralaus ir užglostyto turinio, tikrai mano rašymai nepatiks. Bet šiame tinklalapyje yra labai daug visokių kitokių rašymų, todėl pasirinkti yra iš ko.

2010-02-26 15:17

privatus pastebėjimas; rusai "Aэробус" vadina visai ne Airbus'ą; šitas terminas taikomas lėktuvui, talpinančiam virš 200 keleivių ir atsirado apie 1976 metus, kai rusai sukūrė Il-86, pirmą didžiulį lėktuvą su dviem praėjimais ir berods 350 keleivių vietų; tuo metu pasaulyje didesnis buvo tik Boeing 747; ilgainiui terminas tapo bendriniu, o atsiradus Airbus'ams ir visai susiliejo