2018-01-24 00:39

Renkantis kelionės kryptį vienas pagrindinių kriterijų yra jos kaina. Islandija neabejotinai yra brangi šalis, bet planuojant į priekį ir laikantis tam tikrų taisyklių įmanoma ženkliai sumažinti kelionės į šią šalį išlaidas. Todėl dalinuosi 6 patarimais kaip sutaupyti pinigų keliaujantiems po Islandiją.
1. Jei keliaujate sezono metu (birželio- rugsėjo mėnesiais), rekomenduoju užsisakyti visas reikiamas paslaugas - lėktuvo bilietus, viešbučius, nakvynės namus ar mašinų nuomą- iš anksto. Yra didžiulis kainų skirtumus tarp kelių mėnesių ir paskutinės minutės užsakymų.
2. Galite rasti tikrai gerų ir nebrangių vietų naktynei per Airbnb, bet atkreipkite dėmesį, jog geriausi pasiūlymai visuomet išgraibstomi pirmieji, vėliau kainos gali smarkiai skirtis, todėl planuokite į priekį. (airbnb.com)
3. CarRenters.is ir Caritas.is – pagrindinės islandų svetainės, norint išsinuomoti automobilį. Čia galioja tos pačios taisyklės kaip ir su Airbnb- galite gauti geriausias paslaugas visoje šalyje, bet turite būti pirmieji užsisakantys, ypač jei planuojate keliauti vasarą. Taip pat yra galimybė gauti automobilį pritaikytą ne tik keliavimui, bet ir miegui. (https://carrenters.is)
4. Nova kortelė. Įsigykite Nova SIM kortelę ir atsisiųskite jų mobiliąją programėlę į savo telefoną, ten galite gauti vietinių restoranų specialių pasiūlymų, tokių kaip du už vieno kainą. (nova.is)
5. Patarimas dėl alkoholio- įsigykite stipriųjų gėrimų vadinamose duty free parduotuvėse oro uoste, nes mieste dėl padidintų alkoholio mokesčių kainos net 70% didesnės. Taip pat ieškokite laimingųjų valandų (happy hour), tam taip pat yra atskira mobilioji programėlė, kuri parodo, kur tuo metu yra laimingoji valanda. (Reikjaviko appy hour)
6. Islandija turi tikrai gerus baseinus ir jie yra vieni iš ne daugelio dalykų, kurie ir nebrangiai apmokestinti. Sumokėsite apie 4 eurus už pasimėgavimą suomiška pirtimi ar sūkurine vonia. Tai gali būti šauni idėja pradėti dieną, ypač jei pasirinkote nakvoti automobilyje. Jų galite rasti kiekviename net mažiausiame žvejų kaimelyje. Šioje nuorodoje rasite viešųjų Islandijos baseinų išsidėstymą. (https://sundlaugar.is/?lang=en )