2009-11-03 14:13

Visus,kurie ruošiasi keliauti į Maltą su "Baueriu'",noriu perspėti-jie APGAVIKAI. Na,aišku,pirmiausiai jie mus "apmauna" savo per brangiomis prekėmis,bet čia,kaip sakoma,mes patys norim būti apgauti ..2-jie mus apgauna,kai pasako,kad "išlošėm"kelionę.Tik paskui jie priduria,kad teks primokėti(kaip pasirodys,visai nemenkai,vokiečiai pvz,už tiek skrenda be jokio "laimėjimo". Po to,atskridus,pasirodo,kad viešbutis,kuriame tu apsistoji neturi pliažo,o iš kitų tave veja kaip šunį,nors "Bauerio"atstovė,tokia p.Daiva,tau pataria eiti kaip tik į tą,kito viešbučio pliažą.Šiaip jau pačią pirmą dieną primygtinai siūlomos ekskursijos po 55,45 eurus ir niekas tau nepaaiškina,kad ten pat nuvykti ir viską apžiūrėti pats gali už 5-10 eurų. O jau apie pirmosios pažintinės ekskursijos lygį net pasakoti juokinga-išgirsti gal 20 nuvalkiotų,abstrakčių sakinių,tau iš tolo parodomas "papajaus"filmo dekoracijos ir turi būt laimingas.Vakarais-jokų pramogų,net baras neveikia,taigi po sočios vakarienės-išeini,pastovi prie viešbučio,nes nėra net kur pasivaikščiot ir gryžti į savo "kamerą"(tiesa,gana padorią,su balkonu).Dar atskiras punktas-pažadas pigiau apsipirkti..NETIKĖKIT.Nuplaukę į Gozo salą,pvz 1ar 2 eurais pigiau nusipirksit ir garsųjį kaktusų likerį ir kitus suvenyrus.Taigi-nevažiuokit su p.Daiva apsipirkti.
Na,aišku,ten šilta,jei nepagailėsit 10 eur. ir nuplauksit į "Žydrąją"lagūna ir pasideginsit ir pasimaudysit nuostabioje gamtoje,pamatysit miestus -tvirtoves,bet šiukštu,neeikit į jų nacionalinę galeriją-mes su draugu nuėjom-tai net ne Kauno lygio muziejus,o sakyčiau..Saulėtos Vilijampolės(jei sugalvotume tokią kurt).Ko reiktų iš maltiečių pasimokyt,tai -reklamos-jie viską pateikia taip.lyg tai būtų tikrai vertinga(pvz.visur reklamuojamas jų stiklas-iš tikrųjų brangus ir net nesulyginsi su mūsų stiklu,bet jie rėkia ant viso pasaulio apie savo stiklą ir žmonių pasąmonėj "nusėda",kad jis geras ir jį reikia pirkt).
Jei jūs vykstat su kompanija ir nebijot vairuoti kaire puse-samdykit automobilį,tada ir vakarais galėsit kur nors nuvykti,o šiaip,autobusai į jūsų anot K.Vaneguto"Europos šiknos skylutę" paskutiniai važiuoja apie 19val.. Taigi baigiant norėčiau pasalyti,perfrazuojant garsųjį posakį apie "danajus'- SAUGOKITES BAUERIU SAVO DOVANAS NEŠANČIŲ.