2011-10-13 17:02

Norėčiau patarti , visiems, kelionėje patyrusiems finansinių nesusipratimų ar nepagrįsto pinigų nuskaičiavimo, kreiptis į EUROPOS VARTOTOJŲ CENTRĄ, kurio paslaugomis teko pasinaudoti.
Su klientu bendraujama lietuvių kalba el. paštu ir tai nieko nekainuoja.
http://www.ecc.lt/index.php?1173714255
Mums šio centro darbuotoja išsprendė beveik beviltišką problemą, kai už viešbutį buvo sumokėta grynais, tačiau už vieną kambarį nuskaičiavo ir nuo kreditinės, kuri buvo naudojama užsakant viešbutį. Situaciją apsunkino tai, kad vietoj čekių, mums atidavė sąskaitas, kuriose mažom raidėm , italų kalba buvo parašyta, kad apmokėta kortele. Bet juk nestudijuosi per atostogas tokių smulkmenų ir neįtarinėsi kiekvieno apgavyste...be to ir italų kalbą ne visi moka :) Kadangi čekio neturėjome, tai bankas skundą nutraukė, o kol jis aiškinosi tai viešbutis filmuotos medžiagos irgi nebeturėjo. O mus apgavo registratūros darbuotojas, kuris tuos pinigus pasiėmė sau.
Tiesa, pinigus viešbutis po ilgų derybų grąžino su sąlyga, kad ištrinsime blogus atsiliepimus apie juos šiame puslapyje tripadvisor.com
O tas viešbutis Romoje - Romulus