2013-11-08 14:33

Aha, skaitau ir matau panašų vaizdą kaip man Portugalijoj buvo. Irgi papildomas mokestis ant papildomo mokesčio. Mėgsta, mėgsta autonuomose paieškot lengvo pinigo.

2015-12-27 21:02

AUTONUOMOS SIURPRIZAI

Automobilių nuomos paslaugomis teko pasinaudoti jau gal 12 kartų, tačiau vis nepaliaujame stebėtis jų nemaloniais siurprizais. Nežiūrint į tai, kad gal tik ketvirtadalis atveju nuomojantis mašiną vyko be jokių netikėtumų, tačiau mums tai vistiek pats patogiausias keliavimo būdas ir mes nežadame jo atsisakyti.
Ir nors atrodo apie tai jau žinome viską, bet kaskart pasiimt mašinos einame su nerimu, nes visi šiemetiniai pasivažinėjimai nepraėjo be siurprizų.

Pirmiausia, po gero mėnesio grįžus iš Toskanos nuo kreditinės nurašo 60 eur. Pasirodo beieškodamos kur palikti automobilį įvažiavome į ,,zona traffico limitato", nors nieko nepastebėjome. Jokios nuotraukos su mūsų automobilio numeriais mes aišku negauname, tik laišką su informacija, jog tai tik kažkokie mokesčiai, o baudą reikia sumokėti per 5 dienas. Parašome jiems gal 5 laiškus, į ką jokio atsakymo negauname, o rugsėjį (kelionė vyko gegužę!) parašo, kad privalome sumokėti 58 eur. baudą ir dar 40 eur. administracinių mokesčių!!! Kur čia logika, prie ko ta 100 eur. kažkokių mokesčių? Juk mašina nuomos bendrovės - padarei pažeidimą - pervedei baudą ir sumą nurašei nuo kreditinės. Kam tie cirkai? Naglas apiplėšimas ir tiek, žino, kad dėl tokių sumų niekas po teismus nevažinės.

Sekanti autonuomos improvizacija - Lanzarotėj nuplėšia 40 eur. už lėktuvo vėlavimą, nors visada užsakant reikalauja skrydžio numerio tam, kad žinoti ar laukti vėluojančio kliento, dar bando įtikinėti, kad tas draudimas, kurį pirkome užsakant internetu ,,nelabai" tinka.

Bet didžiausias jokiai logikai nepasiduodantis ir visus nervus prieš kelionę ištampęs atvejis mūsų dar tik laukė...Dėl jo ir rašau šitą litanija, nes jei būčiau prieš perkant lėktuvo bilietus apie tai žinojusi, būčiau taip kelionės neorganizavusi.
Todėl noriu visus perspėti:
JEI ŽIEMĄ SKRENDATE Į ITALIJĄ, O RUOŠIATĖS VAŽIUOTI Į AUSTRIJĄ ARBA VOKIETIJĄ, TAI TURĖSITE LABAI BRANGIŲ IR BEVEIK NEIŠSPRENDŽIAMŲ PROBLEMŲ!!!
Geriau tada jau pirkti brangesnį skrydį į Vokietiją ir papildomai nuvažiuoti kelis šimtus km, nei patirti tai, ką patyriau aš :)
O esmė tokia - Italijoje žiemą žieminės padangos neprivalomos, kadangi mašinos naujos, jos būna su vasarinėmis padangomis ( be to jums niekaip nepavyks sužinoti kokiomis padangomis bus šis automobilis, nes susisiekti su bendrove ir apie tai paklausti praktiškai neįmanoma), o Vokietijoje bei Austrijoje žieminės padangos yra privalomos. Aišku, niekas ten jūsų ,,nemedžios" ir tų padangų netikrins, bet atsitikus auto įvykiui dėl slidžios kelio dangos, jokie draudimai negalios.
Tada prasidėjo dvi savaitės įvairių paieškų. Patarti ką tokiu atveju daryti nesugebėjo net rentalcars įkūrėjas, su kuriuo šiaip taip pavyko susisiekti.
Italijoje esančios bendrovės žieminių padangų paslaugos neteikia, apie tokią galimybę užsiminta tik Hertze, bet rašo : žieminės padangos/sniego grandinės, o ką gausime sužinosime tik atvykę. Po ilgų paieškų, išstudijuojant kiekvieno siūlomo automobilio pilną aprašymą, pagaliau aptinkame pačiame sąrašo gale, pačius brangiausius Hertz siūlomus automobilius, kur galima pasirinkti tas ,,išsvajotas" padangas. Jos prie ir taip jau nematytai brangios nuomos kainos, dar prideda 100 eur/5 dienoms, bet užsakius jie nepriskaičiuojami ir parašyta, kad dėl padangų teks išsiaiškinti vietoje!!! Mums netinka vietoje, nes reikės dar 400 km tą vakarą nuvažiuoti. Sumokėjome 350 eur. ( +100 eur.) dėl tų padangų ir neaišku ar jas gausime.
Vienintelį dalyką ką gavome, tai rentalscar (tarpininko) papildomą laišką Hertzui dėl padangų būtinybės. Užsakome lengvąją ir 9-vietį busą, bei su nerimu laukiame kelionės.
Na, ir atspėkite ar viskas vyko sklandžiai? Aišku ne - juk čia Italija...nieko kito ir nesitikėjau.
Įdomiausia, kad lengvoji su padangomis, o busas ne, nes jie minivenams tokiu paslaugų, pasirodo, neteikia, nors užsakymo puslapyje yra. Bet mums dabar ir nebereikia buso, nes ne visi galėjo skristi, todėl po poros valandų trukusių atšaukimo procedūrų, telefoninių skambučių ir vietinių paieškų, visgi pavyko tą antrą automobilį Avis bendrovėje gauti ir nors žadėjo tuos (už busą) 600 eurų grąžinti, tačiau per 3 savaites tai dar neįvyko ...
Kas pikčiausia, kad jau apmokėjus užsakymą norėjome parašyti į Bergamo oro uosto Hertzą, kad patvirtintų jog padangos bus, tačiau el. paštas yra ,,paslaptis' ir niekas jo nežino, bet duoda telefoną, kur automatas itališkai čiauška, net ir pasirinkus anglų kalbą. Lietuvos Hertzas taip pat to pašto nesugebėjo atrasti. Kai naudotis kliento kreditine, tai jie greiti, o kai spręsti problemas, tai pasislėpę visi kaip kariniai objektai. Ir nežinau būdo kaip su jų ta savivale kovoti - frančizė pastoviai didėja, kaskart atsiranda visokių užslėptų mokesčių... Jei galėčiau, tikrai nesinaudočiau jų paslaugomis, bet dėl kelionės kokybės, patogumo, laiko taupymo tenka nuryti šią ,,neskanią piliulę" , kad galėtum po to mėgautis kelionės teikiamais malonumais :)
Tik jei keliausite žiemą po Bavariją, nesirinkite skrydžio į Italiją( Wizzair skrydį į Memingeną paleido jau po to, kai mes turėjome bilietus)

Keisti
2015-12-30 13:28

AUTONUOMOS SIURPRIZAI

Automobilių nuomos paslaugomis teko pasinaudoti jau 15 kartų, tačiau vis nepaliaujame stebėtis jų nemaloniais siurprizais. Nežiūrint į tai, kad gal tik ketvirtadalis atveju nuomojantis mašiną vyko be jokių netikėtumų, tačiau mums tai vistiek pats patogiausias keliavimo būdas ir mes nežadame jo atsisakyti.

Todėl noriu visus perspėti:
Geriau tada jau pirkti brangesnį skrydį į Vokietiją ir papildomai nuvažiuoti kelis šimtus km, negu pakliūti į tokią situaciją, kokią pakliuvome mes.

2016-01-05 13:18

Perkeliu čia keliautojo(s) Garbana pastebėjimus :

,,Dėl nuomos. Paguosiu, jei taip galima išsireikšti, kiek mes nuomavomės mašiną |(gal 10 kartų) , tai vienintelį kartą kai mus išdūrė tai buvo... spėkit kur? Ogi Bergame. Grįžus namo, po kokios savaitės -pokšt ir nuskaičiavo 125 eurus. Taip ir nesupratau už ką, bet jau buvom įsisukę į darbus ir tuos pinigus tiesiog nurašėm į keliones sąnaudas. Gal kam bus įdomu parašysiu pastebėjimus šia tema:
Bergamas - ,, Firefly" - blogi
Chania - ,, Sunny" - gera (diedukas oro uoste pasitiko, jokio pinigų užšaldymo, davė mašiną ir viso gero)
Frankfurt hahn - ,,Global drive" - gera (užsakinėjom ,,Fiestą", bet davė naują ,, Kugą", bet užšaldė 1000 eurų, tačiau grąžinus ,, atšaldė" tą pačią dieną)
Memingemas- ,, Keddy" - gera (jokių problemų, užšaldė 200 eu)
Kanarai - ,, Autoreisen" - gera (jokių užšaldymų)
Paphos - ,, Europcar" - bloga (bloga kuro politika ir aptarnavimas)
Cagliari- ,, Autonoleggio Sardinya" - gera (atvarė auto prie kojų , viską aprodė, padėjo susodinti vaikus, labai mandagūs)
Comiso - ,, Rentalcars" - gera (ji vienintelė oro uoste, todėl eilės nežmoniškos, o šiaip -standartinė)

Beje Chanijoj ( kreta) - ,, Sunny" mums taip pat patiko labiausiai.