2010-05-27 20:50

Kai kur, nuomojantis automobilį, nuomos sąlygose parašyta, kad kreditinė kortelė turi būti vairuotojo vardu.Nors manau,kad turėtų tikti ir keleivio kreditinė, bet gal teko kam susidurti su tokiomis problemomis?

2010-05-28 12:42

Ačiū, Aušra.
Panašią informaciją studijavau čia-http://www.instantcars.eu/
kur galima konkrečiai rūpimo klausimo paklausti ir automobilį išsinuomoti.Jie patikino,kad keleivio kortelė turėtų tikti, bet įdomu, kaip ten būna iš tikrųjų...

2010-05-28 15:23

Paprastai reikalaujama to asmens kreditines korteles, kurio vardu nuomojamas automobilis. Bet gal tai priklauso nuo kompaniju politikos, kaip kuri ziuri. As visada nuomoju savo vardu ir savo kortele pateikiu, taciau tai nereiskai, kad visada bunu vairuotojas :)

2010-10-06 12:18

Nuomoto automobilio draudimas

Pirmą kartą nuomojantis automobilį Ispanijoje be įprastinio pilno draudimo papildomai dar draudėmės po 8 eur/dienai už padangų,stiklų sugadinimą ir važinėjome sau ramūs galvodami, kad esame visapusiškai drausti.

Dabar, artėjant sekančiai kelionei į pietų Italiją ir esant didesnei vagystės grėsmei, pasidomėjau atidžiau ir sužinojau, kad nė velnio mes pernai nebuvome visiškai apdrausti .

Pasirodo, kiekvienai mašinai yra nustatytas taip vadinamas ,,frančižės" mokestis, kuris lengvajam automobiliui siekia apie 700 eur. Tai suma, kurią jums reiks sumokėti, jeigu avarijos kaltininkas būsite jūs, taip pat vagystės atveju, jei dokumentai ir rakteliai liks nepavogti. Jei mašiną pavogė su rakteliais ir dokumentais, reiks padengti visą automobilio kainą :(
Nuomos kompanija siūlo frančizės draudimą nusipirkti vietoje, kuris kainuoja apie 16 eur/dienai,bet ji galioja tik avarijos atveju.

Tačiau yra tokia Anglijos draudimo kompanija Insurance4CarHire,kuri draudžia būtent tą frančizės mokestį. Į draudimą įeina ir avarijos, ir vagystės frančizės apmokėjimas ir stiklų, padangų draudimas ir dar keli punktai.Ir visa tai kainuoja 6 eur/ dienai. Užsisakyti jį labai paprasta - internetu užpildote duomenis ir gaunate į el. paštą polisą. Draudžiasi vairuotojas kelionės laikotarpiui, daugiau jokių duomenų nereikia, nei kokia mašina, nei kurioje šalyje keliausite.

Daugiau informacijos-
Arba pačiame - Insurance4CarHire.com. puslapyje

2012-04-03 13:51

Gal kam teko susidurti: norime išsinuomoti mikroautobusą ir nežinome, ar nuomotis Lietuvoje, ar toje šalyje, kur keliaut norime? Konkrečiu atveju Kroatijoje, trukmė būtų +- dvi savaitės :). Bet jei nuomotis Kroatijoje tada prisideda skrydžio išlaidos, tad ar apsimoka ar ne?

2012-04-03 14:31

Su tokiu konkrečiu atveju nesusisdūriau, bet galiu pareikšti savo nuomonę. Kadangi pigių skrydžių į Kroatiją kol kas nėra (bent jau aš nežinau), o ji pati yra pakankamai netoli, tai, mano manymu, vienareišmiškai reikia nuomotis Lietuvoje, turėsit laisvę laike, laisvę maršrute, laisvę bagaže, ir t.t..

2012-04-03 16:22

Tik pasidomėkite apie visas sąlygas nuomojant Lietuvoje, nes kas savaime suprantama Europoje, tas nebūtinai taikoma pas mus. Tik ką draugai grįžo iš slidinėjimo su nuomotu automobiliu iš Austrijos, kur susitaisė jo gedimą už 1000 eurų patys, nes į nuomos sąlygas, pasirodo tai neįėjo :(

2012-04-06 11:07

Busiko nuoma Lietuvoje maziausiai 100lt para. Bet daug kur yra ridos apribojimai. Kai kur vos keli simtai kilometru parai. O ka rinktis cia jau patys nuspreskit kas jum labiau prie sirdies. Man pvz labai patinka vaziuot keliu, pamatyt salis, turet kokio nori ir kiek nori bagazo, galiu vaziuot toli ir nepavargsiu. O kai kam svarbu tik nuvykt is tasko A i taska B, pavrgsta ilgai vaziuot ir pan. Tada jau geriau skrist, nes kol atvaziuosit tai jau nieko nenoresit.

2012-04-06 13:59

Aš tai sakyčiau, čia netgi ne pavargime esmė, nes daug metų taip važiuodavome - jau lyg ir pasiilgome tų Lenkijos pakelės vaizdų, bet mums dabar jau gaila praleisto laiko kelyje, o tuos kilometrus geriau jau ten susukti ir tas 2 - 3 dienas vietoje praleisti, negu Lenkijoje. Be to, juk ne visi turi naujas mašinas, kokias ten gauni, o rizikuoti su savo ,,senutėmis" pakeliui sugesti arba prieš kelionę į ją sukišti krūvą pinigų, vėl gi nesinori...Todėl, jei už tokią kainą yra skrydžių - rinkčiausi lėktuvą ir nuomą ten, bet jei planuojate gyventi kempinguose, kurie ten tikrai geri, tai su krūva mantos nepaskraidysi...

2013-11-07 14:43

AUTONUOMA SICILIJOJE

Nors nuomojomės automobilį jau 8 kartą, tačiau su tokiomis ,,nedraugiškomis" nuomos sąlygomis dar neteko susidurti.

Naudojomės Locauto nuomos kompanijos paslaugomis Trapani oro uoste, tačiau aplink buvo ir prie kitų kompanijų ne viena grupė pasimetusių, skambinančių į banką, besibarančių žmonių.
Pirmiausia, kas neramino dar prieš išvažiuojant, tai atsiųstoje sutartyje nurodyta dar neregėto dydžio frančizė - 2500 eurų - čia už 9 -vietį Opel Vivaro, nors už aukštesnės klasės Fiat Ducato prieš 2 metus pietų Italijoje reikėjo tik 900 eur. užstato. Turėjau tokių minčių pasididinti kreditą, bet už tai yra papildomas mokestis, be to reikia eiti į banką, o tam laiko jau nebeturėjau, be to nepatikėjau, kad to tikrai gali prireikti, nors sekantį kartą jau atrasčiau :)

Taigi, pirmiausia naujiena - reikalauja tik vairuotojo kreditinės kortelės, net žmona netinka, nors visada visur tikdavo, net Vokietijoje, kur taisyklių griežčiau laikomasi.
Išeitis yra - žmona rašoma antru vairuotoju - už tai 10 - čiai dienų 74 eurai. Teises įsimečiau paskutiniu momentu - dėl visa ko, nes autobuso Sicilijoje tikrai nevairuočiau :)
Sekanti problema - mano kortelėje neužtenka pinigų užstatui. Tikrai, ne kiekvienas Lietuvoje kreditinėje gali turėti apie 10000 lt. Viena keleivė tokią sumą turi, bet neturi teisių. Mašiną atsisako duoti. Klausiam ar grąžinsite iš anksto sumokėtus pinigus, kad galėtumėme išsinuomoti 2 lengvąsias mašinas dabar? Ne, pinigų - 2500 lt niekas negrąžins, alternatyva viena - sumokėti dar apie 500 ar 700 eur už pilną draudimą su 0 frančize, ką iš karto atmetame, nes mes frančizę apsidraudę namie už 50 eurų metams.
Kiekviena problema sprendžiama pakeltu tonu, mes nepasiduodame ir reikalaujame, kitaip sėdėtumėme, kaip viena lietuvaičių šeima šalia, su ašaromis akyse.
Tada siūlo forminti 3 vairuotoją, nors ir be teisių, bet su kortelėje reikalinga suma - kaip garantą dėl užstato. Dar + 74 eurai.
Lyg to būtų negana, praneša, kad turėsime sumokėti dar papildomai 80 eurų už automobilio grąžinimą kitame mieste, nors užsakant automobilį, tas kainos skirtumas atiduodant ten pat ir kitur , maždaug tokia suma ir yra didesnis, vadinasi mes jį jau sumokėjome. Šitą sumą šiaip taip užginčijame, nors pažada paskambinti rytoj ir pranešti ar reikės mokėti. Toks vaizdas, kad ieško durnelių ir stengiasi iš to pasipelnyti.
Todėl pirmiausia gerai įsiskaitykite sąlygas ir nebijokite reikalauti, pasiginčyti, kad nesusigadintumėte visų atostogų.