2017-11-21 13:52

Sveiki, planuoju trumpa kelione i Jerevana, keliones trukme 5 dienos ir noreciau suzinoti apie Jums labiausiai istrigusius lankytinus objektus Jerevane ir aplink ji.

Butu gerai, jog jie nebutu per daug nutole nuo sostines.

Dekui

2017-11-22 14:41

Ečmiadzinas- čia yra armėnų krikščionybės atšakos pasaulinis centras. Katedroje katalikosas (kaip mūsų popiežius) 12 val. sekmadieniais laiko šv. Mišias, būdavo leidžiama fotografuoti. Tai virš 20 km nuo Jerevano. Pakeistas jo pavadinimas į Vaharšapatas. Pats miestas Jerevanas didelis, turi metro. Man jame patiko Genocido paminklas, skirtas 1915 metų turkų vykdytam genocidui. Stovint jame visą laiką aidi dėl vyraujančių oro srovių. Saulei leidžiantis tai įspūdinga. Garni šventykla iki 30 km nuo Jerevano. Toliau yra uolose Gehardo vienuolynas. Dar yra Sevano ežeras. Vanduo jame šaltas, krantas akmenuotas. Esu jame maudęsis. Senoji Armėnijos sostinė yra Ani- griuvėsiai prie sienos, bet Turkijos pusėje, o tarp jų nėra pasienio punkto ir diplomatinių santykių. Ararato kalnas matosi visada iš sostinės.
Išvada: Vaharšapatas (Ečmiadzinas) yra must see. Kiti objektai pagal laiką ir norą. Į Sevaną važiuočiau tik per karštį, jei nėra ką veikti.