Vokietija

Vokietijos Federacinė Respublika
SostinėBerlynas
PlotasIš viso - 357,021 km2 (63rd)
Vandens - 2.416%
Populiacija82,060,000
ValiutaEuras (€) (EUR)
Laiko juosta(UTC+1)
(UTC+2) - Vasaros laikas
Tel. kodas49

Vokietija. Naujausi pasakojimai

Kalėdinė Tiuringija – Veimaras-Gota-Erfurtas (5)
  • 2016-12-18 (nuotraukų 150)
  • Danmi
Atvėsus orams nejučia imi žvalgytis į kraštus, kur šilta... kur saulė... jūra... Tačiau yra dalykų, kurie būna tik žiemą, o ir po kepinančia vasaros saule jų nė įsivaizduoti negali. Žinoma, tai – Kalėdos. Tiesa, iki jų dar buvo marios laiko,...
Elzaso sūriai ir Švarcvaldo vyšnių pyragas (III dalis) (8)
  • 2016-11-05 (nuotraukų 74)
  • Aruna
9 diena Miesteliais jau sotūs. Norisi gamtos. Todėl vėl diena skirta Švarcvaldui. O ir paskutinė proga paieškoti Švarcvaldo vyšnių pyrago. Juk jo dar neragavome. Ryte dar peržiūriu, kurie kriokliai arčiausiai. Sąraše turiu virš...
Spalvingasis Frankfurtas prie Maino (8)
  • 2016-10-26 (nuotraukų 23)
  • Danmi
Dar pernai prieš Šv.Kalėdas mes jau žinojome, kad šiemet važiuosim į Frankfurtą prie Maino. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/10/26/img/Frankfurtas-prie-Maino-16032639.jpg[/img] Į knygų mugę! Tai buvo mūsų dovana viemam knygas dievinančiam žmogučiui. Nors neslėpsiu, myliu knygas ir šios išvykos laukiau ne mažiau, nei tą dovaną gavusi maniškio...
daugiau pasakojimų

Vokietija. Įdomybės

Dievo Motinos malonės koplyčia arba Šventoji koplyčia Altiotinge (Bavarijoje) Sakoma, kad tai viena lankomiausių Dievo Motinos Marijos koplyčių. Gali būti. Juk ir pats Altiotingo miestas (Altöting) – piligrimų miestas. Šiame mieste net suvenyrai specifiniai: švęstas vanduo, žvakės, kryželiai, statulėlės, rožančiai......
Heidelbergo pilis
  • 2014-01-22
Nuostabioje vietovėje ant kalno viršūnės tarp miškų ir terasinių sodų stūkso didinga aptrupėjusi pilis – bene žymiausia Vokietijos tvirtovė. ...
Pasakų miškas šalia Miuncheno
  • 2013-02-20
Sunku pasakyti, kiek visokiausių pramogų parkų, skirtų vaikams, egzistuoja Vokietijoje. Kartais atrodo, kad jie įsikūrę visose turistų labiau lankomose šalies vietovėse. Štai, vien tik Bavarijoje jų galima priskaičiuoti net kelias dešimtis. Ir vieną įdomesnį iš jų galite rasti visai netoli Miuncheno. Jis vadinamas Märchenwald (liet.k. Pasakų miškas). Jei keliaujate su mažamečiais vaikais, tai galėtų būti įdomi vieta, kur turėtumėte galimybę linksmai praleisti laiką su visa šeima....