Vengrija

(UTC+2) - Vasaros laikas
Tel. kodas36

Vengrija. Naujausi pasakojimai

Į Budapeštą... Į Estergomą... (7)
  • 2017-10-21 (nuotraukų 53)
  • Cesius
Susidarė vaizdas, kad Vengrija yra balta dėmė keliautojų žemėlapiuose. Nutariau užpildyti tą dėmę. Aišku, juokauju. Į Budapeštą planavau važiuoti kokius 2- 3 metus. Planavome keturiese. Autobusu. Maršrutiniu. Ieškojau akcijinių bilietų. Nemokėjau sujungti akcijos ir persėdimo kelionė nutolo. Bet noras augo...
Spalvotas Vengrijos provincijos miestelis (6)
  • 2009-11-09 (nuotraukų 11)
  • Aruna
Ramaus gyvenimo čia nedrumsčia didmiesčio triukšmas. Nedidelis, bet spalvingas kaip “kermošiaus” meduolis, aštuntas pagal dydį Vengrijos miestas, geriau būtų vadinamas miesteliu. 86 km pietryčių kryptimi nuo Budapešto, tarp Dunojaus ir Tysos, “auksinių smėlynų” pakraštyje, stūkso Kečkemeto miestelis. Išsaugojęs viduramžišką mažų...
daugiau pasakojimų

Vengrija. Įdomybės

ParaParkas – baimės rūsys Budapešte
  • 2013-02-18
ParaParkas yra pirmasis tikroviškas loginis išsilaisvinimo žaidimas Vengrijoje ir greičiausiai netgi visame pasaulyje. Pirmą kartą atidarytas 2011 m. birželio mėn. Budapešte, ParaParkas kaip mat susilaukė didžiulės sėkmės ir dabar yra gausiai lankomas tiek vietinių gyventojų, tiek turistų....
Budapešto katakombos - siaubą varantys tunelių labirintai (2)
  • 2011-08-08
Tankus tunelių labirintas raižo Budapešto širdyje stypsančią kalvą. Vieni mano, kad tai tikras požeminio pasaulio stebuklas, kiti, - jog tai įdomiausia lankytina vieta mieste, o tretiems ji tiesiog kelia siaubą ir iš tolo aplenkdami, ignoruoja ją....
Balatono ežeras
  • 2011-07-04
Bene geriausi Vengrijos kurortai yra įsikūrę prie Balatono ežero, todėl be šalies sostinės Budapešto, - tai yra populiariausia ir labiausiai turistų lankoma vieta....